دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

زنان مسلمان سربازان خط مقدم مبارزه با جنگ نرم هستند

گرگان – ایرنا – مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور گفت: در چرخش تحول آفرین جهان معاصر، زنان مسلمان بر خلاف تصور باطل دشمنان قشر آسیب‌پذیر محسوب نشده و سربازان خط مقدم مبارزه با جنگ نرم هستند.


به گزارش ایرنا، زینب اختری شامگاه پنجشنبه در نشست بانوان فرهیخته استان گلستان با حضور انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور افزود: بانوان گلستان سرشار از پتانسیل در ابعاد گوناگون هستند و پشتیبان مستحکم و قابل اعتماد مردان در مسیر ایستادگی مقابل همجه نرم دشمن به شمار می روند.


وی افزود: استان گلستان ظرفیت زیادی در ابعاد مختلف دارد که امیدواریم از این توانمندی‌ها به خوبی در مسیر توسعه استفاده شود.


اختری اظهار داشت: در وزارت کشور تمام طرح های حوزه های مختلف و مسائل اولویت‌دار زنان و بانوان دسته بندی شده و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


به گزارش ایرنا، کمبود زیرساخت های ویژه حوزه بانوان، کمک به ارتقای جایگاه خانواده، رفع محدودیت های زنان توانمند و ضرورت تامین زیرساخت های ورزشی عمده‌ترین موضوعات مطرح‌شده بانوان گلستانی در دیدار با انسیه خزعلی بود.


خزعلی در این سفر به بررسی حوزه مسائل زنان و خانواده و ارایه راهکار برای حل این مشکلات می پردازد.


 دیدار با بانوان هنرمند رشته‌های مختلف صنایع دستی استان، بانوان کارآفرین، بازدید از خانه های صنایع دستی، ابریشم و دیدار با خانواده های صاحب چندقلو، بازارچه های سنتی و جلسه با بانوان نخبه و اساتید دانشگاه و نماینده تشکل‌ها از جمله برنامه‌های فردا جمعه معاون رییس جمهور در امور بانوان و خانواده در سفر به گلستان است. 


به گزارش ایرنا، رییس جمهور با همراه شماری از وزرا فردا جمعه ۱۳ اسفند در قالب شانزدهم سفر استانی دولت به گلستان سفر می کند.


به گفته علی محمد زنگانه  استاندار گلستان دیدار با خانواده شهدا و جمعی از برگزیدگان و اقشار مردم، حضور در نشست شورای اداری و بازدید از زیرساخت‌های استان از محورهای برنامه‌های سفر رییس دولت سیزدهم به این استان است.


آیت الله رئیسی در ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و گیلان سفر کرده بود


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *