دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

بهترین تورهای خارجی نوروز 1402

عید نوروز 1402 کجا بریم؟

با نزدیک شدن به عید نوروز، بازار سفرهای نوروزی حسابی داغ می شود. یکی از رایج ترین سوالاتی که مطرح می شود این است که کجا برویم؟ یکی از فرصت های مناسب برای سفرهای داخلی و خارجی تعطیلات عید نوروز است. اما از آنجایی که ایام تعطیلات طولانی تر است، سفرهای خارجی با استقبال بیشتری مواجه می شود. اگر شما هم به فکر یک سفر آرام و لذت بخش خارجی هستید که تجربه متفاوت تری را کسب کنید و انرژی خود را برای شروع یک سال پر از شادی تامین کنید، باید از چند ماه قبل برنامه ریزی کنید. اگر هنوز تصمیم خود را نگرفته اید که برای سفر کجا بروید؟ ما بهترین تورها را برای شما معرفی خواهیم کرد، که میتوانید شرایط  و قیمت را در سایت آنیل پرواز مشاهده کنید.

بهترین مقاصد عید امسال

عید امسال، با استفاده از خدمات شرکت های هوایی و موسسه های خوب برای تورهای مسافرتی یک تجربه عالی و متفاوت داشته باشید. شرکت در تورها هزینه کمتری برایتان خواهد داشت و از طرفی در سفر خود تنها نخواهید بود. بدون داشتن دغدغه رزرو جا و غذا و… سفری آرام و لذت بخش خواهید داشت. اما تنوع تورهای نوروز 1402 هم بسیار زیاد است که انتخاب را برای شما سخت خواهد کرد. از پر متقاضی ترین تورهایی که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تور استانبول نوروز 1402

از پر طرفدارترین تورهای خارجی در ایام عید، تور استانبول است. این شهر با تاریخ و فرهنگ بی نظیری که دارد یکی از بهترین انتخاب هایی است که می توانید داشته باشید. استانبول بزرگ ترین شهر ترکیه است که جاهای دیدنی بسیار زیادی هم دارد. به خاطر فاصله کمی که به نسبت دیگر کشورها با ایران دارد، هزینه سفر به این شهر بسیار ارزان تر بوده و زمان زیادی هم در راه نخواهید بود. در سفر خود به این شهر پر هیاهو می توانید از کاخ توپکاپی استانبول دیدن کنید که شما را به وجد خواهد آورد. غروب خود را می توانید  با تماشای خورشید در برج گاتالا استابنول سپری کنید. آب انبار باسیلیکا، کلیسای چورا، میدان هیپودروم، کاخ دلما باغچه، قلعه یدیکوله، حمام خرم سلطان و… دیگر مکان های دیدنی این شهر است که بسیار جذاب هستند.

 

تور آنتالیا نوروز 1402

اگر می خواهید یک سفر رویایی داشته باشید که تا همیشه در ذهن شما ثبت شود، تور آنتالیا نوروز 1402 بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. آب و هوای آنتالیا در ایام عید بسیار مناسب بوده و می توانید در یک شرایط ایده آل از جاهای دیدنی و جذاب ان دیدن کنید. تونک تپه، ساحل کنیالتی، آبشارهای دودون، برج ساعت، موزه باستان شناسی، غار کارائین، آکواریوم آنتالیا و… همگی جز انتخاب های خاطره انگیزی هستند که پیش رو خواهید داشت. بعد از گشت و گذار در آنتالیا میتوانید برای خرید به بازار قدیمی آن یا مرکز خرید شیمال، مرکز خرید مارک و… مراجعه کنید و سوغات و خرید موردنیاز خودر ا هم انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *