دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

قصد سفر کردی؟ ویزای تضمینی اوکراین طی 10 روز کاری

قصد سفر کردی؟ ویزای تضمینی اوکراین طی 10 روز کاری

صفر تا ۱۰۰ ویزای اوکراین :

ویزای اوکراین  از مهم ترین بخش هایی است که ذهن گردشگران، مهاجران و مسافران را برای سفر و اقامت در این کشور زیبای دوست داشتنی به خود درگیر کرده است.

ویزا اولین قدم برای سفر

ویزا یا همان روادید دقیقا سندی است که به شما اجازه می دهد وارد مرز آن کشور شوید. پس از آن، برای ورود شما با توجه به اطلاعات مشخصی که در آن سند ثبت شده است تصمیم گیری می شود. کشور مقابل مختار است در صورت برخورد با هرگونه مشکل مانع از ورود شما به خاک میهن خود شود. در این سند که برای شما آماده سازی و ارائه می گردد، سفر های گذشته، وضعیت تمکن مالی و به صورت شفاف مشخص شده است. اما برای ورود به هر کشوری شما نیاز به داشتن آن را دارید.

مدارک لازم جهت اخذ ویزا

برای آن که بخواهید ویزای اوکراین را تهیه نمایید لازم است مدارک مورد نیاز را برای خود آماده نمایید. این مدارک شامل؛ اصل پاسپورت و شناسنامه به همراه کپی تمام صفحات آن، عکس ۳.۴، تمکن مالی، بیمه مسافرتی، گواهی شغلی، اصل دعوتنامه و کپی، اصل و کپی مدارک دعوت کننده، اپلیکیشن فرم، واریز مبلغ اعلام شده مشخص به بانک و ویزا سنتر، اصل  و کپی مدارک تحصیلی در صورت ویزای دانشجویی و رزرو بلیط هواپیما می باشد.

شما می توانید از طریق دریافت مشاوره رایگان شرایط و اطلاعات تماس خود را وارد کرده تا مشاوران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و شرایط شما را برای مهاجرت بررسی کنند.

گروه تخصصی ویزاسنتر ایجنسی میتواند برای افراد پس از بررسی اولیه مدارک و مشاوره رایگان، بصورت تضمینی ویزای اوکراین را طی ده روز کاری اخذ نماید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 00380975483570 از طریق واتس اپ تماس بگیرید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *