دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

ایراد به مدیریت کاندیدای تایید صلاحیت شده دوچرخه سواری پس از

پس از گذشت سه ماه از اعلام تایید صلاحیت مدیریتی کاندیداهای دوچرخه‌سواری وزارت ورزش به پیشینه مدیریتی سرپرست این فدراسیون ایراد وارد کرده است.


به گزارش ایسنا، ثبت نام انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری در تابستان سال جاری برگزار شد و طبق آن ۱۷ نفر کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون شدند که رسول هاشم کندی، سرپرست فدراسیون نیز یکی از افرادی بود که در انتخابات شرکت کرد. 


پس از برگزاری جلسه کمیسیون تطبیق برای بررسی صلاحیت مدیریتی کاندیداها، در نهایت در ۳۰ شهریور صلاحیت مدیریتی ۱۰ نفر از کاندیداها توسط وزارت ورزش و جوانان تایید و اعلام شد که اسامی این ۱۰ نفر برای احراز صلاحیت نظارتی ارسال شده است. 


اکنون بعد از گذشت سه ماه، وزارت ورزش و جوانان از صلاحیت مدیریتی هاشم کندی ایراد گرفته و اعلام کرده که دوباره سوابق مدیریتی او بررسی خواهد شد. ایرادی که وارد شده، این است که یک سال و نیمی که هاشم کندی مسئولیت تیم ملی را برعهده داشته، عنوانش مربی بوده است نه سرمربی. بر این اساس از او خواسته شده مدارک خود را دوباره تحویل دهد تا صلاحیت مدیریتی‌اش مجددا بررسی شود. 


این اتفاق بعد از گذشت سه ماه این سوال را پیش می‌آورد که چرا پیش از این از صلاحیت مدیریتی سرپرست فدراسیون ایراد گرفته نشده بود؟ 


این در شرایطی است که اتحادیه جهانی دوچرخه سواری تا کنون دو بار پیگیر زمان برگزاری انتخابات ایران شده و فدراسیون هم پاسخی به اتحادیه جهانی نداده است و این نگرانی وجود دارد که دوباره اتحادیه جهانی نسبت به شرایط فدراسیون ایران حساس شود. 


اسامی نفراتی که توسط وزارت ورزش تایید صلاحیت مدیریتی شده بودند، به شرح زیر است: 


۱- رسول هاشم کندی اسدی


۲- سید رضا میرابوطالبی


۳- محمد بابایی


۴- بهمن محمدرضایی


۵- عبدالرحمن قاسمی نافچی


۶- حمیدرضا پارسی منش


۷- علی دادگر


۸- محمد صانعی


۹- محمود ترابی گودرزی

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *