دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

بیش از ۱۵۰ خبرنگار و عکاس سفر رییس جمهور به کردستان را پوشش می دهند

سنندج- ایرنا- مسوول کمیته اطلاع‌رسانی بیست و هفتمین سفر رییس جمهور به کردستان گفت: بیش از ۱۵۰ نفر از اهالی رسانه استان سفر رییس جمهور به کردستان را به صورت مکتوب، دیداری و شنیداری پوشش خبری می دهند.


علیرضا خزایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد حدود ۴۰ نفر را خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری ها و نشریات استان تشکیل دادند و مابقی هم عوامل تولید و خبر صداوسیمای مرکز استان هستند.


وی بر انعکاس صحیح و دقیق اخبار سفر رییس جمهور به استان تاکید کرد و افزود: خوشبختانه اهالی رسانه استان علاوه بر توان و تخصص کافی از تجربه لازم برای پوشش اخبار سفر مسوولان کشوری به ویژه رییس جمهور برخوردار هستند و همین منجر به انعکاس مطلوب برنامه‌های این سفر خواهد شد.


مسوول کمیته اطلاع‌رسانی بیست و هفتمین سفر رییس جمهور به کردستان اضافه کرد: تمامی مقدمات و تمهیدات لازم برای تهیه و انتشار هرچه بهتر اخبار و انعکاس لحظه به لحظه سفر رئیس جمهور به استان فراهم شده است.


خزایی با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی امروز صبح از طریق فرودگاه سنندج وارد استان شد و مورد استقبال مسوولان استانی قرار گرفت و سپس با بالگرد به سمت شهرستان سقز و دیدار با مردم این شهرستان حرکت کرد، گفت: علاوه بر این دیدار به صورت هوایی از شهرستان های مریوان و سروآباد هم بازدید می‌کند.


آیت الله سیدابراهیم رییسی در فرودگاه سنندج در یک سخنرانی اهداف، برنامه ها و طرح های اولویت دار سفر یک روزه به این استان را تشریح کرد.  


دیدار عمومی با اقشار مختلف مردم شهرستان سقز، نشست با روحانیون استان، دیدار با مردم سنندج در ورزشگاه ۶ هزار نفری ۲۲ گولان، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری با اصحاب رسانه و ارائه گزارشی از مصوبات سفر از برنامه های سفر یک روزه رییس جمهور به کردستان است.


وزیر آموزش و پرورش، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، وزیر جهاد کشاورزی، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس سازمان برنامه و بودجه، معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، رییس دفتر رییس جمهور، مشاور رییس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری و صنعتی و ویژه اقتصادی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، ۲ تن از اعضای شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه و روحانیت و مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، آیت الله رییسی را در این سفر همراهی می کنند.


از روز گذشته ۲۹ میز خدمت و ارتباط مردمی با حضور شماری از معاونان وزیران به عنوان نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه ها در نقاط مختلف استان تشکیل شده است تا علاوه بر دیدار چهره به چهره با مردم و بررسی شکایات و پیشنهادات، خواسته ها و نامه های مکتوب مردمی نیز دریافت شود.


استان کردستان با بیش از یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۳۲ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *