دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

طرح شفافیت قوای سه گانه با حضور طحان نظیف در کمیسیون شوراها بررسی

تهران – ایرنا – سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح شفافیت قوای سه‌گانه دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها با حضور عضو حقوقدان شورای نگهبان در این کمیسیون خبر داد.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، علی حدادی در توضیح نشست روز یکشنبه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی که با حضور طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان برگزار شد به خبرنگاران گفت: بررسی طرح شفافیت قوای سه‌گانه دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها جهت تأمین نظر شورای نگهبان در دستور کار امروز کمیسیون قرار گرفت.


سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها افزود: در این نشست ایرادات مربوط به ماده یک که اصلاح عباراتی و درباره شفافیت مجلس بود انجام شد و ماده ۲ که درباره وزارتخانه‌ها و هیأت وزیران است برای انجام کار کارشناسی به کارگروه مربوطه عودت داده شد تا ظرف مدت یک هفته بررسی شده و هفته آینده در کمیسیون بررسی شود.


وی خاطرنشان کرد: ماده ۵ درباره خدمات کشوری و برخی مواد دیگر که مربوط به قوه قضائیه و نهادهای تابعه آن بودند نیاز به برخی اصلاحات داشتند که قرار شد کارگروه مربوطه کار کارشناسی لازم را انجام دهد تا نظر شورای نگهبان در این خصوص تأمین شود.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *