دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

رییس جمهور بر بازدید از مناطق محروم اصرار دارد افزایش اعتماد

تهران- ایرنا-نماینده مردم اردل و فارسان با اشاره به سفر رییس جمهور به استان چهار محال و بختیاری گفت: آیت الله رئیسی در سفرهای استانی از هر فرصتی برای گفت و گوی چهره به چهره و نزدیک با مردم استفاده می‌کند و رییس جمهور بر بازدید از مناطق محروم و دور افتاده اصرار دارد.


قدرت الله حمزه شلمزاری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد سفر روز پنج شنبه رییس جمهور به استان چهار محال و بختیاری گفت: سفرهای استانی و حضور دولتمردان و مسئولان کشوری در بین مردم و آشناشدن با مشکلات استان ها و شهرستان ها اعتماد مردم را به نظام و دولت افزایش می دهد، عملیاتی شدن مصوبات سفرهای استانی رییس جمهور  هم می تواند علاوه بر حل مشکلات  اعتماد و امید جامعه را تقویت کند.


نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس تصریح کرد: آیت الله رئیسی در سفرهای استانی از هر فرصتی برای گفت و گوی چهره به چهره و نزدیک با مردم استفاده می‌کند و اصرار دارد به مناطقی برود که کمتر مسئولان به آنجا سفر کرده‌اند، این نگاه نکته مثبت در سفرهای استانی رییس جمهور، موجب می‌شود که دولت با مشکلات مناطق دور افتاده آشنا شود.


حمزه شلمزاری با بیان اینکه حضور رئیس‌جمهور در بین مردم موجب افزایش اعتماد عمومی می‌شود، گفت: بزرگترین مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی ایران، مردم هستند،افزایش اعتماد مردم به دولت سرمایه بزرگی است که به هیچ‌عنوان نباید به آن کم‌توجهی شود و باید با کار و خدمت‌رسانی به مردم این اعتماد را تقویت کنیم.


نماینده مردم اردل و فارسان با بیان اینکه استان چهارمحال بختیاری از لحاظ آب و هوایی از بهترین استان‌های کشور است، گفت:این استان از نظر سطح اشتغال و درآمد زدایی وضعیت مناسبی ندارد البته از اوایل انقلاب تا کنون خدمات بسیاری در حوزه زیر بنایی و عمرانی انجام شده اما عقب ماندگی ها هم از لحاظ توسعه وجود دارد.


وی افزود:در جلسات شورای اداری مشکلات استان مطرح شد و مصوبات بسیار خوبی از سوی رییس جمهور و هیات دولت در دستور کار قرار گرفت که امیدواریم در چند ماه آینده مردم دستاورد این سفر دولت خدمتگزار را ببینند.


به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و تعدادی از هیات دولت روز پنجشنبه ۱۹ خردادماه در قالب بیست و چهارمین سفر استانی به چهارمحال و بختیاری سفر کردند.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *