دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

طرح سوال چهار نماینده از وزیر کشور در جلسه امروز کمیسیون شوراها بررسی

تهران – ایرنا – سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی اظهار داشت: طرح سوال چهار نماینده از وزیر کشور درباره عملکرد استانی و منطقه‌ای در کمیسیون شوراها بررسی شد اما هیچ کدام از سوالات به طور موقت و مشروط به صحن مجلس ارجاع نشد.


به گزارش حوزه پارلمانی ایرنا، روح‌اله نجابت در تشریح جلسه امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی گفت: در این جلسه علیرضا ورناصری، مصطفی یوسفی، معین الدین سعیدی و سید محمد مولوی نمایندگان مجلس سوالاتی در حوزه منطقه‌ای و ملی از وزیر کشور مطرح کردند و مقرر شد وزیر کشور برای بررسی و یا اصلاح امور جلساتی را با نمایندگان سوال کننده ترتیب داده و مقدمات قانونی را طبق مهلت مقرری که پیش‌بینی شد، پیگیری کند.


نجابت تصریح کرد: سوالات مطرح شده درباره تقویت تعامل استاندار با مجمع نمایندگان استان خوزستان، ساماندهی مقررات استخدامی شهرداری ها، توسعه بازارچه مرزی سیستان و بلوچستان و توجه به اشتغال مرزنشینان، پیگیری دلایل ضعف در مدیریت هوشمند ترددهای درون شهری آبادان، بود که در پایان این جلسه هیچ کدام از سوالات البته به طور موقت و مشروط به صحن مجلس ارجاع نشد. همچنین تعدادی از نمایندگان سوال کننده نیز سوالات خود را پس گرفته و یا به جلسات بعدی موکول کردند.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *