دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

گل محمدی هدف اصلی ما کسب سه امتیاز بود

اهواز – ایرنا – سرمربی پرسپولیس گفت: با توجه به وضعیت جدول سه امتیاز دیدار با نفت مسجد سلیمان خیلی برای ما مهم و هدف اصلی ما بود که به آن رسیدیم.


به گزارش ایرنا یحیی گل‌محمدی جمعه شب پس از برتری ۲ بر یک پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری، اظهار داشت: به همه هواداران این برد را تبریک گفته و از بچه ها به دلیل زحماتی که برای بازی کشیدند، قدردانی می‌کنم.


وی با بیان اینکه در نیمه اول فوق‌العاده بازی کردیم، افزود: در این دیدار موقعیت‌های خیلی خوبی به دست آوردیم که توانستیم از ۲ فرصت استفاده کنیم.


سرمربی پرسپولیس یادآور شد: در نیمه اول به خوبی توانستیم در زمین حریف به هم پاس دهیم و موقعیت ایجاد کنیم و شاید در نیمه دوم مقداری تحت تاثیر جوانی، انگیزه بالای حریف برای جبران و استرس حفظ نتیجه قرار گرفتیم، البته نباید از بازی خوب نفت مسجد سلیمان هم صرف نظر کنیم.


وی افزود: در نیمه دوم هم می‌توانستیم به گل سوم برسیم اما توپ به تیر خورد. 


گل‌محمدی با اشاره به بازی بعدی پرسپولیس در دربی، گفت: تا آن بازی ۶ روز فاصله است و باید خوب خودمان را ریکاوری کنیم. دیدار مهم و حساسی را پیش رو داریم و باید خوب آماده شویم.


وی در مورد داوری بازی با نفت مسجد سلیمان، بیان کرد: تیم داوری روز پرتنشی نداشت و “صفایی” و همکارانش خوب بازی را مدیریت کردند. 


سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه هر ۲ تیم بازی جوانمردانه ای ارائه کردند، تاکید کرد: این بازی یکی از دیدارهایی بود که کمترین تنش را داشت.


وی تصریح کرد: از  نیمکت نفت مسجد سلیمان هم تشکر می‌کنم که احترام متقابلی برای ما قائل بود، کنار زمین نظم خیلی خوبی وجود داشت و همه تمرکزمان روی کارهای فنی بود.


دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس با برتری ۲ بر یک پرسپولیس به پایان رسید.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *