دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

آزمون با وجود قضاوت غیرمنصفانه ازبکستان را شکست دادیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال دختران ایران گفت: در دیدار با ازبکستان داور دو گل ما را مردود اعلام کرد و به نفع حریف سوت می‌زد اما با این وجود به برتری رسیدیم.


به گزارش ایرنا، مریم آزمون پس از پیروزی یک بر صفر شاگردانش برابر ازبکستان در تورنمنت کافا، اظهار داشت: امروز توانستیم دل همه فوتبالی‌ها و غیر فوتبالی‌ها را شاد کنیم. انتظارشان این بود که بچه‌های ما مقابل ازبکستان نتیجه خوب بگیرند.


وی ادامه داد: بازیکنانم تمام مواردی که کادر فنی از آنها خواسته بود را در زمین بازی اجرا کردند. البته باید بگویم پتانسیل ما بیشتر از این بود و با فاصله ۴ گل می‌توانستیم ازبکستان را ببریم. آنها ۹ نفره شدند و فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. داور آفساید به نفع ازبک‌ها می‌گرفت و در واقع ۲ گل ما را مردود اعلام کرد.


سرمربی تیم فوتبال دختران زیر ۱۸ سال عنوان مرد: اولین گام که مهمترین گام بود را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و توانستیم تیم قوی، پر مهره و با برنامه ازبکستان را شکست دهیم. خوشحالم که سرمربی این بازیکنان هستم. جوانان پرتلاشی داریم که می توانند آینده بسیار خوبی را برای ایران عزیز رقم بزنند.


همچنین نگین زندی پس از پیروزی برابر ازبکستان گفت: بازی خیلی سختی بود. تیم حریف بسیار دونده و فیزیکی بازی می کرد. در نیمه اول به گل رسیدیم و یک گل را داور آفساید اعلام کرد.


وی افزود: در نیمه دوم نیز یک گل دیگرم را مردود اعلام کرد اما این امر باعث نشد تا تمرکزمان برای رسیدن به گل از بین برود. حملات زیادی بر دروازه ازبکستان داشتیم اما متاسفانه یا به تیرک دروازه برخورد کرد و یا با اختلاف اندکی از کنار دروازه عبور می‌کرد.


کاپیتان تیم فوتبال دختران عنوان کرد: خوشحالم که برابر این تیم به پیروزی رسیدیم. ازبک ها در طول بازی بازیکنانمان را تحت فشار قرار داده بودند اما نتوانستند به جز چند موقعیت که خطرناک نیز نبود، به سمت دروازه ایران بیایند.


وی اضافه کرد: این بازی با تمام شادی و خوشحالی که برای ما داشت تمام شده و به فکر مسابقه بعدی خود هستیم. ما تازه اول راهیم و باید برای موفقیت و آینده تیم ملی تلاش کنیم و افتخار آفرین باشیم.


تیم فوتبال دختران در دیدار دوم، روز ۲۲ اسفند به مصاف تاجیکستان خواهد رفت.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *