دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

اجرای دستورات انقلابی و جهادی رئیس جمهور راهکار حل مشکلات ایران

تهران – ایرنا – عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اینکه رئیس جمهور با حضور در ایران خودرو را ضرب‌الاجلی به مدیران این کارخانه داده است تا سریع‌تر مشکلات این کارخانه را حل کنند، خاطر نشان کرد: دستور انقلابی و جهادی رئیس جمهور راهکار حل مشکلات ایران خودرو و سایپا است.


رمضانعلی سنگدویی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به بازدید رئیس جمهور از مجموعه ایران خودرو افزود: آیت الله رئیسی زمانی که ریاست قوه قضاییه را نیز بر عهده داشتند نسبت به احیای حقوق عامه تلاش زیادی کردند.


نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم نسبت به قیمت بالا و کیفیت پایین خودروها ناراضی هستند و معتقدند باید نحوه مدیریت این کارخانه های خودروساز تغییر کند.


وی با اشاره به حادثه تصادف در جنوب کشور که هیچ کدام از ایربگ ها باز نشد، تصریح کرد: ملت ایران سرمایه زیادی برای جوانان خود صرف می کنند و نباید به راحتی جان جوانان ما در تصادف با خطر مواجه شود.


عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در سیاست های اقتصاد مقاومتی، مقام معظم رهبری تاکید دارند که باید انتظارات مردم را بر آورده کنیم.


سنگدویی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور با حضور در ایران خودرو را ضرب‌الاجلی به مدیران این کارخانه داده است تا سریع‌تر مشکلات این کارخانه را حل کنند، خاطر نشان کرد: دستور انقلابی و جهادی رئیس جمهور راهکار حل مشکلات ایران خودرو و سایپا است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *