دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

وزیر اطلاعات دشمنان با توطئه های مختلف در صدد ضربه زدن به نظام

دزفول – ایرنا – وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمنان با توطئه های مختلف در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی هستند گفت: توطئه های دشمنان همواره با صبر ، استقامت و ایستادگی ملت بزرگ ایران خنثی شده است چرا که این خصائص مختص شهداست و ملت ایران ادامه دهنده راه شهدا هستند.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیداسماعیل خطیب روز پنجشنبه در آیین سی و هشتمین سالگرد شهادت سردار شهید “صفر احمدی” از سرداران دوران دفاع مقدس در محل یادمان شهدای فتح المبین در شهرستان شوش افزود: این سرزمین به برکت پرچم اسلام ، انقلاب و شهدا همواره استوار است و توطئه های دشمنان نمی تواند به آن گزندی وارد کند.
وی با بیان اینکه دشمنان نظام هر روز با ترفندها و توطئه های جدید علیه نظام اسلامی ظاهر می شوند گفت: دشمنی استبکار و فتنه گران  تمامی ندارد  زیرا آنها با اسلام، انقلاب و خون شهدا مشکل دارند.
حجت الاسلام والمسلمین خطیب اظهار داشت: اگر بخواهیم مسیر انقلاب اسلامی را با سرافرازی و سربلندی طی کنیم باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم چرا که شهدا برای حفظ اسلام و نظام اسلامی از همه چیز خود گذشتند و جان خود را در این راه نثار کردند.
وی گفت: تنها با حفظ خون شهدا و آرمان های انقلاب می توانیم این مسیر را طی  کنیم و به مقابله با توطئه گران و فتنه گران بپردازیم.
وزیر اطلاعات حفظ انقلاب و نظام اسلامی را در سایه استقامت، جهاد پرتلاش و مبارزه خستگی ناپذیر دانست و گفت: هرگونه تحریم، فشار اقتصادی و معیشتی اقدام دشمن علیه نظام اسلامی است  که با صبر و استقامت ملت بی اثر می شوند.
وی در ادامه برگزاری یادواره شهدا را اقدامی ارزشمند در راستای انتقال ارزش های دوران دفاع مقدس به نسل جوان دانست و گفت: مرور خاطرات دوران دفاع مقدس حرکتی در راستای حفظ  ارزش های مقدس این دوران و انتقال آن به نسل جدید است که باید تداوم یابد.
 


عضو مجلس خبرگان رهبری : عزت و اقتدار ایران اسلامی حاصل خون شهداست
آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این آیین عزت ، عظمت و اقتدار ایران اسلامی را  مرهون خون شهدا دانست و گفت: شهدا با نثار جان خود ایران اسلامی را به اقتدار رساندند.
وی افزود: شهدا با لبیک به امام امت، مردانه در مقابل دشمن ایستادند و سعادت را برای خود خریدند و عزت ، عظمت و سربلندی را برای ملت بزرگ ایران به یادگار گذاشتند.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز اگر ایران اسلامی در جهان دارای عزت و اقتدار است و در منطقه دارای نفوذ می باشد همه به برکت خون شهداست لذا باید پاسداشت خون شهدا باشیم.
وی بیداری و قیام ملت های منطقه علیه ظلم و جور را حاصل جانفشانی شهدا دانست و گفت: همه ما وامدار شهدا و خانواده شهدا هستیم و باید همواره حافظ خون شهدا باشیم.
در این آیین که با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا و نیز پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد یکی از همرزمان شهید صفر احمدی به بیان خاطراتی از این شهید والا مقام پرداخت.
همچنین تصویر سردار شهیدصفر احمدی وسرلشکر شهید حسن درویش به وزیر اطلاعات اهدا شد.
سردار شهید صفر احمدی متولد هفتم مهر سال ۱۳۳۹  در شهرستان شوش  و فرمانده گردان ابوالفضل (ع)تیپ امام حسن مجتبی(ع) بود که در عملیات خیبر در شرق دجله به شهادت رسید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *