دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

رییس مرکز بررسی های استراتژیک و وزیر ورزش واگذاری سهام سرخابی ها

تهران – ایرنا – واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس، راهکارهای توسعه استفاده عمومی از اماکن ورزشی و تهیه سند توسعه دیپلماسی ورزشی در دیدار رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری با وزیر ورزش و جوانان بررسی شد.


به گزارش روز شنبه ایرنا، محمدصادق خیاطیان رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری در دیدار با سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با اشاره به حیطه وظایف و کارکردهای مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری، به‌مرور زمینه‌های همکاری این مرکز با وزارت ورزش و جوانان پرداخت و برای نقش‌آفرینی فعالانه و ثمربخش مرکز در حوزه مطالعاتی و پژوهشی برای تحقق برنامه‌های دولت مردمی در حوزه ورزش و جوانان اعلام آمادگی کرد.


در این دیدار طرفین درباره ضرورت ترویج گفتمان عدالت و جمهوریت و راهکارهای تحقق آن در حوزه ورزش و جوانان به گفت‌وگو پرداختند. واگذاری سهام دو تیم استقلال و پرسپولیس به مردم و راهکارهای توسعه استفاده عمومی از اماکن ورزشی از جمله مواردی بود که بحث و بررسی شد.


در ادامه این جلسه همچنین با توافق طرفین مقرر شد که مرکز بررسی‌های استراتژیک با همکاری وزارت ورزش و جوانان و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط، در زمینه تهیه سند توسعه دیپلماسی ورزشی نقش‌آفرینی کند.


در ادامه سجادی وزیر ورزش و جوانان با استقبال از همکاری این وزارتخانه با مرکز بررسی‌های استراتژیک در حوزه‌های مختلف، بر ضرورت ارتقای ارتباط شبکه نخبگانی مرتبط با حوزه‌های مأموریتی این وزارتخانه با مرکز بررسی‌های استراتژیک تأکید کرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *