دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

سخنگوی فدراسیون فوتبال تلاش می کنیم دیدار ایران و امارات با

تهران- ایرنا- سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره عدم حضور تماشاگران در بازی ایران و امارات گفت: چون ما در ورزشگاه آزادی با یک فضای روباز مواجه هستیم، تلاش می‌کنیم که دیدار ایران و امارات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود و تا جایی که می‌دانم حمید سجادی در دولت امروز این مسأله را مطرح می‌کند.


به گزارش ایرنا، حسین شریفی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با برنامه رادیویی تهران‌ورزشی درباره رقابت بین ایران و امارات در دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و بدون تماشاگر بودن این مسابقه اظهار داشت: ما آنچه که در ستاد ملی مبارزه با کرونا گفته می‌شود را انجام می‌دهیم. تاکید می‌کنم هدف ما در فدراسیون حفظ سلامتی مردم است و اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا چنین تصمیمی بگیرد آن دستور را انجام می‌دهیم و مساله ای نداریم. طی صحبتی که کلهر معاون وزیر ورزش با مسوولان انجام داد در تلاش هستند که ستاد ملی مقابله با کرونا را راضی کنند تا بازی ایران و امارات هم با تماشاگر و با رعایت پروتکل‌های سخت‌تر و تعداد کمتر برگزار شود.


وی در ادامه افزود: در چهار روز آینده بحث آغاز جشنواره فیلم فجر را داریم و علاقمندان به سینما در این جشنواره حاضر می‌شوند و چون ما در ورزشگاه آزادی با یک فضای روباز مواجه هستیم، تلاش می‌کنیم که دیدار ایران و امارات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود و تا جایی که می‌دانم حمید سجادی در دولت امروز این مسأله را مطرح می‌کند.


سخنگوی فدراسیون فوتبال همچنین خاطرنشان کرد: تیم ملی در قرنطینه است و ترک کردن اردوی تیم در فیفا تخلف محسوب می‌شود و هر کسی که در جایی مستقر است باید همانجا بماند تا به ویروس اُمیکرون مبتلا نشود. همانطور که می‌دانید ما بازیکنانی را از دست دادیم و مبتلا شدند. امیدوارم این بازیکنان  زودتر بهبود پیدا کنند و به تیم ملی اضافه شوند.


وی درباره بحث نظام‌وظیفه برخی از بازیکنان تیم ملی اذعان داشت: با توجه به این که بازیکن بامداد پنجشنبه رسیده و تنها یک روز فرصت داریم که اقدامات لازم را برای خروج او انجام دهیم و بامداد چهارشنبه باید به باشگاه خود برگردد زمان کمی در اختیار داشتیم تا بتوانیم مسأله ورود و خروج آنها را حل کنیم و باید حضوری انجام می شد. حامد مؤمنی با مسئولان ارشد نظام وظیفه جلسه‌ای برگزار کرد و آنها همکاری‌های لازم را انجام دادند تا در بحث ورود و خروج ملی‌پوشان ما مشکلی پیش نیاید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *