دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

مرور برنامه های پرسپولیس برای دیدار سوپرجام در غیاب گل محمدی

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس برنامه‌های خود را برای رویارویی با فولادخوزستان در سوپر جام در غیبت ادامه‌دار «یحیی گل‌محمدی» پیگیری کرد.


به گزالرش ایرنا،‌ تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین یکشنبه خود را از ساعت ۱۱:۳۰  در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی و در هوای آفتابی و سرد زمستانی برگزار کرد.


 سرخپوشان پایتخت تمرین امروز (یکشنبه) را زیر نظر کادر فنی با گرم کردن بدن‌ها آغاز کردند.


کار با توپ و پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی در برنامه بود و پس از آن، تمرین جالبی برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود که باید در بخش کوچکی از زمین، حفظ توپ می‌کردند و در قالب دو تیم، در فضای کوچکی، در دروازه‌های کوچک، گلزنی می‌کردند.


در مرحله بعدی تمرین، بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و در دو قسمت زمین، مینی فوتبال را به نمایش گذاشتند. فوتبال درون تیمی هم بخش پایانی تمرین امروز سرخپوشان بود.


تمرین امروز حدود ۸۵ دقیقه به طول انجامید و مثل روزهای گذشته، همه بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند. امید عالیشاه اختصاصی تمرین کرد تا به مرز آمادگی کامل برسد. سیامک نعمتی هم با توجه به شرایطی که از قبل داشت و مصدومیتی که در آخرین تمرین قبل از بازی با فولاد با آن مواجه شد، زیر نظر کادر پزشکی تیم، تمرینات ویژه‌ای را انجام داد.


تمرین امروز در غیاب یحیی گل‌محمدی انجام شد اما سایر اعضای کادر فنی، حضور داشتند. ملی‌پوشان و دو مربی تیم هم همچنان در اردوی تیم ملی بسر می‌برند.


تیم فوتبال پرسپولیس روز ۱۸ بهمن ماه در سوپرجام به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *