دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

تشکیل ۶۵۰ پرونده تخلفاتی آرد و نان در ۲ ماه اخیر

ایسنا/گلستان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان با اشاره به تداوم نظارت ها در حوزه آرد و نان گفت: از بیستم مرداد تا هفته گذشته بیش از هفت هزار بازدید از سطح نانوایی ها صورت گرفته که در نتیجه آن بیش از ۶۵۰ پرونده تخلفاتی تشکیل و به تعزیرات معرفی شدند.


درویشعلی حسن زاده  عصر دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ در بازدید از دفتر خبرگزاری ایسنا گلستان و در گفت‌وگو با معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، سردبیر و هیئت تحریریه خبرگزاری ایسنا در استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی که به روز خبرنگار موسوم شده و تبریک سالروز تشکیل جهاد دانشگاهیبه فرمان امام راحل عظیم الشان، اظهار کرد: امیدواریم این نهاد انقلابی در تداوم مسیر پرفروغ خود همواره بتواند در خدمت به انقلاب موفق و سربلند باشد.


وی با اشاره به افتتاح و راه اندازی واحدهای اقتصادی در هفته دولت گفت: واحد های اقتصادی که در هفته دولت در استان گلستان به بهره برداری خواهد رسید، بخشی از نیاز کشور به واردات را کاهش خواهد داد.


حسن زاده با اشاره به اقدامات ارزشمند دولت در ساماندهی حوزه آرد و نان افزود: علاوه بر افزایش سهمیه آرد نانوایی ها برنامه پایش و نظارت از درب کارخانه و محل خبازی ها صورت گرفته که در نتیجه آن صف‌های نانوایی شکسته و رضایت مردم حاصل شده است.


وی با توضیح اینکه نظارت‌ها در حوزه آرد و نان همچنان ادامه دارد، افزود: از تاریخ بیستم مرداد تا هفته گذشته بیش از هفت هزار بازدید از سطح نانوایی ها صورت گرفته که در جریان این بازرسی ها بیش از ۶۵۰ پرونده تخلفاتی تشکیل و به تعزیرات معرفی شدند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *