دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

بررسی فرایند تکمیل طرح های فرهنگی چهارمحال وبختیاری باحضور کارشناسان

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری گفت: در پی سفر هفته گذشته وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی به استان و دستور وی در خصوص پیگیری موضوع تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام فرهنگی، امروز دو گروه از کارشناسان و مهندسان عمرانی وزارتخانه جهت جمع‌آوری اطلاعات پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام در استان مستقر هستند.


 پیام احمدی ۲۴ تیرماه در جمع خبرنگاران چهارمحال وبختیاری با اعلام این خبر که فرایند تکمیل طرح‌های فرهنگی چهارمحال‌وبختیاری از امروز کلید خورد، اظهار کرد: فردا نیز استان میزبان محمدرضا برکت، مشاور وزیر و رئیس اداره نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای وضعیت‌سنجی و تدوین بسته ویژه ناظر بر آخرین وضعیت زیرساخت‌های فرهنگی خواهد بود.



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: جلسه نهایی در این خصوص، فرداشب با حضور مقامات ارشد استان برگزار می‌شود و سندی تهیه خواهد شد که ملاک عمل برای دور دوم سفر ریاست‌جمهوری به استان است. 
احمدی در تشریح جزئیات سفر گروه‌های کارشناسان و مهندسان عمرانی وزارتخانه به مناطق مختلف استان، توضیح داد: مقرر شده است که اطلاعات مربوط به پروژه‌های نیمه‌تمام و نیز مجموعه‌های نیازمند تعمیر و یا احداث در این بازدیدها احصا و جمع‌آوری شود که در این راستا، گروه اول امروز از شهرهای فرخشهر، فرادنبه، بروجن، بلداجی، گندمان، آلونی، لردگان و مالخلیفه بازدید دارند و مجتمع‌ها و مجموعه‌های این مناطق را بازبینی می‌کنند.



وی افزود: گروه دوم نیز از مجموعه‌های تحت نظارت ارشاد در شهرهای شلمزار، گهرو، چغاخور، ناغان، اردل، دشتک و چلگرد بازدید دارند. فردا نیز مسیر سوم شامل شهرهای سامان، بن، وردنجان، فارسان، باباحیدر، جونقان، سودجان، هفشجان و شهرکرد در دستور کار قرار دارد. 

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *