دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

ماراتن جذابی که هیچ برنده ای نداشت

ونیز- ایرنا- ونیز هفتادونهم هم به پایان راه خود رسید تا حالا، همه چشم انتظار شب اختتامیه و اعلام برنده‌ها باشند.


به گزارش حبرنگار اعزامی ایرنا به جشنواره ونیز، نکته ای که در مورد کیفیت آثار این دوره مطرح است اینکه، وقتی اسامی آثار بخشهای مختلف اعلام شد، دوستداران سینما از وجود نام های بزرگ ذوق زده شدند اما وقتی آثار، به نمایش درآمد، مشخص شد که اعتبار آن نام ها، خیلی بیشتر از فیلم هایشان بود. به طوری که هیچ فیلمی در این دوره نتوانست اقبال خیلی بالایی داشته باشد و هر فیلم موفق این دوره، نقدهای بسیاری هم به خود دید.


فیلم های ایرانی ونیز امسال، چندان چشمگیر عمل‌ نکردند. با وجود استقبالی که در چند سالن از بعضی فیلم های ایرانی به عمل آمد، اما ۲ فیلم بخش مسابقه، امتیاز شاخصی را در جدول ارزشگذاری به دست نیاوردند و منتقدان بسیاری از این آثار استقبال نکردند.


ونیز امسال ثابت کرد که سیاست، جزء جدایی ناپذیر این جشنواره است و هرکاری کنند، نمی توانند سیاست را از وجه سینمایی جشنواره جدا کنند. همین سیاسی بازی های ونیز علی الخصوص در این دوره سبب شد تا این جشنواره نتواند جریان سازی چندانی در جامعه رسانه ای جهان داشته باشد و از این جهت، بسیار عقب تر از رقیب دیرینه اش یعنی کن ظاهر شد.


هفتادونهمین دوره جشنواره ونیز، امشب با اعلام برگزیدگان، به کار خود پایان می دهد.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>ایفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما “https://www.flytoday.ir/flight”>بلیط هواپیما