دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

سخنگوی دولت به هنرمندان نمایش علمدار غبطه می خورم

ناصر غضنفری







برچسب‌ها







تهران- ایرنا- سخنگوی دولت که شب گذشته به تماشای موسیقی- نمایش «علمدار» نشست گفت: به هنر و درک عمیق هنرمندان این نمایش غبطه می خورم


علی بهادری جهرمی پس از تماشای موسیقی نمایش علمدار به ایرنا گفت: این برنامه، در همه ابعاد آن، بسیار تماشایی و هنرمندانه بود. از بخش نمایش آن گرفته تا موسیقی و دکلمه، همه چیز در حد قابل قبول و تحسین برانگیز انجام شد.


وی با بیان اینکه علمدار، هم به لحاظ محتوا و هم در زمینه اجرا، عمیق و معنوی ارائه شد، افزود: بسیار افتخار می کنیم که چنین هنرمندانی در کشور داریم که می توانند بسیار هنرمندانه و پرمغز، مفاهیم اعتقادی را بیان کنند. من به هنر و درک عمیق این عزیزان، غبطه می خورم.


دبیر هیئت دولت اضافه کرد: زمینه این اجرا که قرار است چهار شب دیگر ادامه داشته باشد، با حمایت خوب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فراهم آمده است. نیت خوب گروه موسیقی-نمایش علمدار که برای امور خیریه و کمک به مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان است، سبب شده تا دولت امکانات مورد نیاز از جمله مکان و ملزومات دیگر را به صورت رایگان در اختیار این گروه قرار دهد و در این امر خیریه و خداپسندانه مشارکت داشته باشد.


رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت همچنین گفت: مجموعه دولت همین مسیر حمایتی را برای گروه های دیگری که با این نیت و با این کیفیت آماده ارائه اثر باشند، فراهم خواهد آورد و از اجرای چنین برنامه هایی حتما استقبال خواهد کرد.


سخنگوی دولت: به هنرمندان نمایش علمدار غبطه می‌خورم


موسیقی- نمایش عاشورایی علمدار به نویسندگی محمدرضا کوهستانی و کارگردانی حسین پارسایی، با همراهی ارکستر سمفونیک تهران از ۱۴ تا ۱۸ شهریور در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.


این اثر، روایت دلاوری و وفاداری حضرت ابوالفضل العباس (ع) در ۱۱ پرده نمایشی به تهیه‌کنندگی و روایتگری پرویز پرستویی است. پوریا خادم  در مقام آهنگساز و پوریا اخواص به عنوان تک خوان، این گروه را همراهی می کنند. علی براتی نیز طراح حرکت آن است.


تمامی عوائد حاصل از فروش اجراهای این اثر صرف کمک به خانواده‌های بی‌سرپرست، ساخت خانه، مدرسه و خانه بهداشت و اشتغال زایی در مناطق محروم می‌شود. بلیت های این برنامه در وبسایت ایران کنسرت به فروش می رسد.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>ایفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما “https://www.flytoday.ir/flight”>بلیط هواپیما