دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

قرص لاغری چی خوبه بدون عوارض؟

قرص لاغری چی خوبه بدون عوارض؟

یکی از دغدغه های همیشگی افراد چاق رسیدن به تناسب اندام و کاهش وزن است ، این افراد همواره به این مسئله فکر می کنند که از چه روش هایی برای لاغری استفاده کنیم و یا اینکه چه چیزی مصرف کنیم تا لاغر شویم ؟

با توجه به عوارضی که قرص لاغری شیمیایی برای بدن دارد بسیاری از مصرف کنندگان این قرص ها عطایش را به لقایش بخشیده اند و محال است دیگر به سمت این قرص ها بروند. این افراد به دنبال روش های گیاهی و بی خطر برای کاهش وزن می گردند که در کنار لاغر شدنشان ، سلامتیشان به خطر نیافتد .

قرص لاغری گیاهی خانگی ساده دارچین و زنجبیل

یکی از روش های رسیدن به تناسب اندام استفاده از ادویه هاست که شاید کمتر کسی درباره آن بداند .ادویه ها به جزاینکه طعم دهنده غذاها هستند باعث لاغری نیز می شوند. در این بخش شما را با روش لاغری با دارچین و زنجبیل آشنا می کنیم.

طرز تهیه و ساخت یک نوع قرص لاغری بسیار قوی و موثر در کاهش وزن

مصرف ادویه ها از روش های پایین آوردن وزن است که اگر از آن ها درست استفاده کنیم بدون اینکه به سلامتیمان ضرر برسانند موجب رسیدن به تناسب اندام نیز می شوند .

می خواهیم طرز تهیه یک نوع قرص لاغری بسیار قوی و موثر در کاهش وزن با ادویه را به شما بیاموزیم پس با ما همراه شوید.

روش ساخت قرص لاغری گلوریا با دارچین و زنجبیل

شما می توانید در خانه با ترکیب چند ادویه قرص لاغری بسازید. برای اینکار، یک قاشق زردچوبه، یک قاشق زنجبیل، یک قاشق زیره ( سیاه یا سبز ) و یک قاشق دارچین را با هم مخلوط و سپس میکس می کنیم.

این مخلوط را با عسل ترکیب می کنیم تا یک خمیر به دست آید حالا از این خمیر به مقدار یک نخود در دست گرد می کنیم و به شکل قرص در می آوریم و در جایی برای خشک شدن قرار می دهیم .

نکته ساخت قرص لاغری :

در صورت داشتن یبوست یک قاشق پودر سنا هم به مواد خشک اضافه کنید.

روزی 1 یا 2 قرص مصرف کنید تا به تناسب اندام برسید .

قرص گیاهی تهیه شده با ادویه ، موج افزایش سوخت و ساز و متابولیسم بدن می شود و وزن را کاهش می دهد.

قرص لاغری آلفا اسلیم گیاهی خانگی با ترکیب پیچیده تر

مواد لازم برای تهیه قرص لاغری خانگی

زردچوبه : 1 قاشق

زنجبیل : 1 قاشق

زیره : 1 قاشق ( سبز یا سیاه تفاوتی ندارد)

پودر سنا : 1 قاشق ( در صورت نیاز )

عسل : به مقدار لازم

برای ساخت قرص لاغری با نسخه پیچیده تر، کافی است یک قاشق زردچوبه، یک قاشق زنجبیل، یک قاشق زیره که نوع آن فرقی نمی کند سیاه یا سبز باشد و یک قاشق دارچین را با هم در ظرفی کوچک مخلوط کنید و میکس کنید.

در صورتیکه یبوست دارید یک قاشق پودر سنا هم به این مواد خشک اضافه کنید. حالا این مخلوط را با یک قاشق عسل به صورت یک خمیر آماده کنید و از آن به اندازه یک نخود برداشته، در دست گرد کنید و به شکل قرص درست کرده و کنار بگذارید تا خشک شود.

حالا یک یا دو قرص را در روز مصرف کرده و تا رسیدن به وزن مطلوب ادامه دهید. این قرص طبیعی، سوخت و ساز و متابولیسم بدن را افزایش داده و موجب کاهش وزن شما می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *