دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

ثبت آگهی کسب و کار

ثبت آگهی کسب و کار

بلاصنف فعالیت خود را با هدف معرفی کسب و کار های اصناف مختلف،در سطح وب ایران شروع کرده است.شما میتوانید آگهی کسب و کار خود را با ویژگی های متمایز با بقیه سرویس دهنده های آگهی ثبت کنید و آن را در دید میلیون ها نفر ایرانی قرار بدید و فعالیت خود را به صورت آنلاین در سطح وب اعلام کنید.

ویژگی های ثبت آگهی در معتبرترین مرکز معرفی کسب و کار ها در ایران:

درج ویدیو و تیزر تبلیغاتی کسب و کار در آگهی
شما میتوانید در بخش درج آگهی فیلم تبلیغاتی کسب و کارتان را قرار بدید و به صورت ویدیویی کسب و کارتان را معرفی کنید.طبق آمر کاربران فضای وب علاقه بیشتری به محتوا های تصویری دارند و این گزینه و امکان بسیار مناسبی است که برای شما مخاطبان گرامی فراهم آورده ایم.

درج آدرس شبکه های اجتماعی در آگهی
خرده فروشی ها و بیزنس های بزرگی در ایران،خدمات و محصولات خود را از طریق شبکه های اجتماعی ارائه و عرضه میکنند.شما میتوانید آدرس شبکه اجتماعی کسب و کارتان را در آگهی درج کنید.شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام منبع خوبی برای قراردادن نمونه کار ها،خدمات و محصولاتتان است که میتوانید آدرس آن را در فیلد ثبت آدرس شبکه اجتماعی در قسمت درج آگهی ،ثبت کنید.

درج آدرس وبسایت در آگهی
مشاغل زیادی خدمات و محصولات خود را در وبسایت خود ارائه می دهند و رو به آنلاین سازی کسب و کارشان آورده اند.شما اگر صاحب یک وبسایت اینترنتی هستید میتوانید آدرس آن در متن آگهی به صورت لینک دار ثبت کنید و به این طریق بازدید کنندگان آگهی میتوانند مستقیما به سایت شما هدایت شوند.همچنین از نظر سئو گزینه خوبی برای دریافت بک لینک است.

درج آگهی 1 ساله ارزان و مقرون به صرفه
شما صاحبان کسب و کار گرامی،میتوانید آگهی خود را به مدت 1 سال با هزینه 180 هزار تومان در بلاصنف ثبت کنید.لزوم بقا در این بازار پررقابت تبلیغات موثر و هدفمند است ما با فراهم آوردن بستر تبلیغاتی مناسب و ارزان،کسب و کار شما را در دید میلیون ها نفر ایرانی قرار میدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *