دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

فروش آنلاین

فروش آنلاین
مورد شماره ۱ دیجی کالا است. دیجی کالا را اگر خرید نکرده باشید حتما اسمش را شنیدید و شاید سایتش را هم دیده باشید. دیجی کالا بستری است که محصولاتی برای فروش به صورت آنلاین وجود دارد و تحویل درب منزل شماست. بعضی از این محصولات توسط خود دیجی کالا خریداری شده و توی انبار دیجی کالا وجود دارد و شما وقتی سفارش می دهید آنها بسته بندی میکنند و براتون ارسال میکنند هر کجای ایران که باشید. بعضی از محصولات تامین کنندگانی که با دیجی کالا قرارداد دارند فراهم میکنند که محصولات را به انبار دیجی کالا می رسانندو بعد دیجی کالا آن را بسته بندی می کند و برای مشتری میفرستد. یکی از راههای کسب درآمد این است که شما فروشنده باشید در دیجی کالا.
درج آگهی رایگان

۱ راه کسب درآمد دیگر از دیجی کالا افلیت مارکتینگ است. یعنی اینکه شما یک حساب برای خودتون درست میکنید و بعد برای هر محصولی که شما از سوی دیجی کالا به دیگران توصیه کنید. وقتی فرد وارد دیجی کالا می شود از طریق لینکی که شما بهش دادید هر محصولی را که بخرد، درصدی از پورسانت به شما تعلق می گیرد. سریع ترین راهی که می توانیم از ظرفیت مارکتینگ دیجی کالا پول دربیاورید و کسب درآمد بکنید اینه که. شما پنل اصلی مارکتینگ دیجی کالا را فعال کنید و بعد هر زمانی که از اقوام شما ،دوستان شم،ا آشنای شما خواستند خرید بکنند شما لینک را بگیرید تبدیل به لینک افلیت مارکتینگ بکنید آن را بهشون بدین از طریق لینک شما خرید بکنند پورسانت به شما تعلق میگیرد. این دوتا پلنی که برای دیجی کالا بود چه فروشنده شوید،یا طرح افیلت مارکتینگ داشته باشید،میتوانید درآمد زایی کنید. این پلن هایی است که برای آمازون در خارج از ایرانم هست.یعنی شما در آمازون میتوانید فروش داشته باشید. لازمش اینه که آدرس خارج از ایران داشته باشید آدرسی داشته باشید که آمازون،درآمدتان دا به صورت دلاری به آن واریز کند .
راه دیگر کسب درآمد, آپارات و یوتیوب است. شما میتوانید با تولید محتوا یا دوبله محتوا از آپارات کسب درآمد بکنید. تولید کننده محتوا از نظر آپارات کسی است که ۰ تا ۱۰۰ ویدیو را خودش ساخته باشد.
مثال: شما میتوانید بازی بکنید از بازی خودتان فیلم بگیرید و در عین حال از خودتون هم به صورت وب کم ۱ ویدیو تهیه بکنید کنار بازی نشون بدید و اون بازی رو در آپارات پخش بکنید. بین ۵۰ تا ۷۰ درصد از درآمدی که آپارات از طریق ویدیو شما، از تبلیغات ،که قبل از ویدیو شما زیر ویدیو شما نمایش میدهد به حساب شما واریز میکند. پرداخت های آپارات به صورت ماهیانه است. آخر هر ماه محاسبه می شود و بعد اون ۵۰ درصد به حساب شبای شما در ایران واریز میشه. همین پلن رو یوتیوب هم دارد.در یوتیوب محتوای شما بعد از اینکه به حدنصاب رسید شما درخواست درآمدزایی میکنید. فقط مسئله ای که دارد برای یوتیوب این است که شما در ایران هستید و به دلیل تحریم نمیتوانید درآمد خود را نقد کنید. این پروسه را برایتان سخت می کند. باید فردی را پیدا کنید که در خارج از ایران بتواند این پنل را برای شما به حساب خودش وصل بکند.زمانی که درخواست وجه بدید وجه در قالب دلار به حساب شخص واریز میشود و میتواند برای شما بفرستد.فقط مواظب باشید که به طرف مقابل کاملا اطمینان داشته باشید.

روش دیگری که میتوانید کسب درآمد بکنید. اپلیکیشن دیوار است.شما می توانید محصولاتی را پیدا کنید. از بازار عمده فروش ها تهیه کنید یا حداقل آمار آن محصولات را داشته باشید. محصولات را در دیوار بگذارید و عکس های مناسبی را پیدا کنید. توضیحات مناسبش را پیدا کنید. در دیوار آگهی بکنید و بعد وقتی آن محصولات را فروختید. از بازار،از آن عمده فروش از آن تولید کننده، تهیه کنید و ارسال کنید. این یکی از راه های کسب درآمد که در کنار این شما در کنار دیوار میتونید حتی در دیجی کالا همان محصولات را برای فروش بگذارید و کسب درآمد بکنید.
یکی دیگر از راههای کسب درآمد در ایران آموزش و تدریس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *