دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

رصد توییتری نمایندگان از فساد در فولاد مبارکه تا رتبه بندی معلمان

داود توسلی نوروزی







برچسب‌ها







تهران – ایرنا – شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز سه‌شنبه اول شهریورماه نظرات خود را درباره فساد مالی در فولاد مبارکه، رتبه بندی معلمان، توافق با آمریکا، اصلاح قانون برقراری عدالت آموزشی و روز پزشک بیان کردند.


به گزارش ایرنا، علی بابایی کارنامی ‏‏نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در حساب توییتری خود نوشت: از بودجه ۱۸۴ هزار میلیارد تومانی فولاد مبارکه ۹۲ هزار میلیارد تومان آن تخلف و فساد مالی بوده است.


وی اضافه کرد: حال با در نظر گرفتن رقم ۱۵۰۰ هزار میلیارد تومان بودجه شرکت های دولتی اهمیت بررسی دقیق و حسابرسی شرکت‌های دولتی آشکار می‌شود که می‌تواند جلوی ده‌ها هزار میلیارد تومان ضرر سالانه را بگیرد.


رصد توییتری نمایندگان؛ از فساد در فولاد مبارکه تا رتبه بندی معلمان


محمدباقر قالیباف رییس مجلس و نماینده مردم تهران هم در توییتی عنوان کرد: رتبه‌بندی معلمان را با خون دل در مجلس دنبال کردیم و علیرغم همه مشکلات پولی و مالی با کمک و همراهی دولت آن را به سرانجام رساندیم. با این حال توجه داریم که رتبه‌بندی به خودی خود هدف نیست بلکه باید این فرصت و زمینه را فراهم کند که به سمت کیفیت و عدالت آموزشی برویم.


رصد توییتری نمایندگان؛ از فساد در فولاد مبارکه تا رتبه بندی معلمان


مهدی عسگری نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد نیز توییت کرد: توافق بدون تضمینِ آمریکا مبنی بر: عدم تحریم جدید، امکان صادرات نفت، انتقال وتبدیل ارز، رفع موانع سرمایه‌گذاری، بازگشت اموال مسدود؛ نه تنها سودی ندارد بلکه حلوای نسیه‌ای است که برگ‌های برنده ایران را می‌سوزاند، اقتصاد را  معطل و مکانیسم ماشه را نیز احیاء می‌کند؛ فاعتبروا از برجام.


وی اضافه کرد: بنا بر تحلیل متن موجود، محتوای فعلی توافق احتمالی فاقد تضمین‌ کافی و راستی‌آزمایی واقعی است و لذا نیاز به تأمل جدی دارد تا تحریم در عمل و واقعیت برداشته شود نه در حرف و کاغذ؛ تا مردم انتفاع اقتصادی واقعی آن را حس کنند نه انتفاع روانی و مقطعی!


این نماینده مجلس یادآور شد: دولت طبق قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها، باید جهت انجام تعهدات هسته‌ای خود، گزارش لغو عملی تحریم‌ها را جهت ارزیابی به مجلس ارائه کند.


رصد توییتری نمایندگان؛ از فساد در فولاد مبارکه تا رتبه بندی معلمان


امروز همچنین مهرداد ویس‌کرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در توییتر نوشت: طرح «اصلاح قانون برقراری عدالت آموزشی…»  با هدف کمک به مشمولان و تامین کادر درمانی مناطق محروم در «کمیسیون آموزش» مجلس به تصویب رسید که رضایت نسبی همکاران پزشک را نیز به دنبال داشت.  از اظهار لطف همکاران عزیز سپاسگزارم و روز پزشک را خدمت همه پزشکان تبریک عرض می‌کنم.


رصد توییتری نمایندگان؛ از فساد در فولاد مبارکه تا رتبه بندی معلمان


زهره الهیان نماینده مردم تهران هم به مناسبت روز پزشک در توییتی با انتشار تصویری در توییتر عنوان کرد: روز پزشک گرامی باد.


رصد توییتری نمایندگان؛ از فساد در فولاد مبارکه تا رتبه بندی معلمان




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *