دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

رئیس مجلس نمایندگان تاجیکستان بر توسعه روابط با ایران تاکید کرد

تهران – ایرنا – در دیدار محمد طائر ذاکرزاده رئیس مجلس نمایندگان تاجیکستان و هیئت گروه دوستی مجلس شورای اسلامی ایران بر توسعه روابط دو کشور هم فرهنگ و هم زبان در همه زمینه ها از جمله حوزه پارلمانی تاکید شد.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا، در این دیدار که محمدتقی صابری سفیر فوق‌العاده و نماینده تام الاختیار جمهوری اسلامی ایران نیز حضور داشت بر توسعه روابط دو کشور هم فرهنگ و هم زبان ایران و تاجیکستان در همه زمینه ها از جمله حوزه پارلمانی تاکید شد.


هیأتی از اعضای گروه دوستی پارلمانی ایران و تاجیکستان بنا به دعوت رئیس مجلس این کشور، در دوشنبه پایتخت تاجیکستان حضور یافت.


هیئت پارلمانی ایران طی این سفر با مقامات مجلس و دولتی تاجیکستان و ایرانیان مقیم این کشور دیدار و درخصوص گسترش سطح مناسبات پارلمانی و تسهیل و تسریع همکاری های اقتصادی، تجاری، فرهنگی و سایر مسائل مورد علاقه گفت و گو و تبادل نظر کردند.


در این سفر احسان ارکانی،  حسین امامی راد و حسین محمدصالحی دارانی از اعضای کمیسیون «برنامه و بودجه و محاسبات»، «آموزش، تحقیقات و فناوری» و «امور داخلی کشور و شوراها»، جلیل رحیمی جهان آبادی رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان را همراهی می کنند.



وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>آیفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما