دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

بازگشت همسایگان به مدار دیپلماسی آمارهای قابل تامل از سیاستی

بیرجند – ایرنا – نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با اشاره به گذشت یک سال از دولت سیزدهم گفت: این دولت نشان داد که برای رفع مشکلات مردم از استراحت خود می‌گذرد و با مردم صادق است.


به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام و المسلمین سید “علیرضا عبادی” روز شنبه در دیدار “سپهر خلجی” عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: ما به جایگاه اصلی انقلاب برگشته‌ایم که بین دولت و ملت هیچ تفاوتی نیست؛ بالاخره در جامعه هر کسی استعدادی دارد که براساس آن و قانون باید انجام وظیفه کند.


وی اظهار داشت: اکنون که به چنین چیزی دست پیدا می‌کنیم از پیکره دولت درخواست داریم سرعت، همراهی و دقت داشته و افراد انقلابی، هدفمند و از خودگذشته را روی کار بیاورد تا امور را به دست گرفته و تا حد امکان مشکلات مردم را حل کنند.


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: برخی مشکلات قابل حل نیست اما وقتی صداقت باشد مردم تحمل می‌کنند؛ همانطور هر انسانی ممکن است در زندگی شخصی خود به مشکلات و سختی گرفتار شود که تحمل می‌کند.


وی گفت: دولت قدم‌هایی با وجود مشکلات به ارث مانده از گذشته برداشته است که در هفته دولت باید سنگ تمام بگذارید و با شیوه‌های تبلیغاتی جدید و با صداقت، کارها، تلاش و کوشش‌ها را نشان دهید.


حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی افزود: دشمن از رسوایی خود می‌ترسد و دیوانه‌وار در تخریب به هر سویی می‌زند که در این جهت برای خنثی‌سازی ضربه دشمن به فکر مردم، باید به‌صورت تخصصی و تحلیلی از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کرد.


وی اظهار داشت: مجموعه‌ای در سطح جهان و ایران اخبار را پیاده می‌کنند اما ما چه بهره‌ای می‌بریم؛ از افرادی که کارکشته هستند هم بهره‌برداری نمی‌کنیم پس چطور به مردم اطلاع‌رسانی کنیم در حالی که مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین تاکید دارند.


امام جمعه بیرجند گفت: فضای مجازی قتلگاه نوجوانان و جوانان شده و بسیار فعال است در حالی که هنوز بخشی از پیکره‌های دست دوم دولت نیز جابه‌جا نشده است.


وی بیان کرد: پیشنهاد می‌کنم طرحی نو دراندازید تا به لحاظ آگاهی، توجیه‌کننده باشد و این طرح باید در تبیین حقایق و ابطال باطل، نقش موثری داشته باشد در غیر این صورت همه اقدامات دولت با تحریف خراب می‌شود.


حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی افزود: در این هدف بزرگ اما نامرئی کار بزرگی کرده‌اید، نامرئی از این حیث که جامعه ایرانی که انقلاب کردند یا انقلابیونی که این نهضت را به پا کردند دنبال منافع شخصی نبودند بلکه براساس فطرت انسانی و آموزش‌های اسلامی خواهان یک حکومت عادلانه بوده، هستند و خواهند بود.


وی گفت: با این تفکر مردم از دولت جدا نیستند و دولت هم از مردم جدا نیست لذا هر کسی به فراخور استعداد و توان از جمله در حوزه مدیریت‌ها به مردم انقلابی مانند شهیدان رجایی و باهنر و دیگران خدمت می‌کند.


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اصل تعریف نظام اسلامی این است که دولت و مردم یکی هستند تصریح کرد: همچنان که در مخالف‌ها و تحمیل جنگ‌های فیزیکی به تعبیر خودشان در همه گزینه‌ها بر ما هجوم آورده‌اند، یکی از جاهای نامرئی اینجا است چون دشمن ما در دشمنی واقعا کارشناس است.


وی افزود: دشمن با نفوذ در برخی دولت‌های قابل نفوذ که می‌فهمیدند یا نمی‌فهمیدند، بین دولت و مردم تمایز ایجاد کرد و خیلی جاها موجب نارضایتی‌ها شد.


حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی گفت: در کشورها انقلاب رنگی رسم شده بود و در ایران نیز رنگ‌های سبز و بنفش و سایر را آوردند، یعنی چیزی که عملا دولت را از مردم جدا می‌کند.


وی اضافه کرد: این در حالی است که مقام معظم رهبری بارها تذکر داده‌اند قانون اساسی جمهوری اسلامی را داریم؛ سیاست یکی است و نباید سیاست‌ها را تغییر داد.


امام جمعه بیرجند گفت: باید یکنواخت عمل شود یعنی هر دولتی روی کار می‌آید مکمل دولت قبل باشد و زیرساخت‌ها را تکمیل کند اما این گونه نبود و هر فردی با سلیقه و حزب مربوط به خود ورود می‌کرد که به معنای سوختن فرصت‌هاست.


وی افزود: در واقع شخصیت و حیثیت خودشان را فدای بیگانه کردند اینکه عمدا یا سهوا بوده نمی‌دانیم اما این باعث جدایی بین مردم و دولت شد.


حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه مشکلات لازمه زندگی دنیاست و نارضایتی ایجاد نمی‌کند گفت: وقتی صداقت رجایی و باهنر باشد مشکلات هم تحمل می‌شود اما وقتی شیوه‌های خاصی به عنوان حزب، گروه و منافع باشد، نارضایتی همراه با کنش‌ها و واکنش‌ها بوده و جدایی می‌اندازد که این کار شده است.


وی عنوان کرد: بعد از تجربه بیش از ۴۰ سال آزمون و خطا در روزهایی که در داخل و خارج کشور آیه یاس می‌خواندند اما مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب را تدوین کردند که این یک الهام بود.


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، دولت مردمی و انقلابی به ریل اصلی خود برگشت کرده و شاید همه با این دولت هماهنگ نباشند اما اصل آن انقلابی و مردمی بودن است.


وی افزود: مسئولان در این دولت آسایش ندارند اما صداقت دارند که این موضوع باید حمایت شود تا همه جدایی‌هایی که در دوران گذشته بین ملت و دولت افتاده است برداشته شود لذا در منافع و خوشی یا رنج، غم و اندوه همه با هم باشیم.


عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت هم در این دیدار گفت: در آستانه هفته دولت به استان آمدیم تا جلساتی با مسئولان و دست‌اندرکاران اداره استان داشته باشیم.


سپهر خلجی با ابراز خرسندی از دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: امیدوارم بتوانیم حق مطلب را ادا کنیم و این جلسات مایه خیر و برکت باشد.


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی هم گفت: در آستانه هفته دولت فرصت مناسبی است تا به فرموده مقام معظم رهبری، خدمات نظام و دولت به مردم اطلاع‌رسانی شود.


ناصر ناصری افزود: با اطلاع‌رسانی اقدامات دولت و نظام مردم امیدوار و متوجه می‌شوند مسئولان دلسوزانه در پی حل مشکلات هستند.


وی بیان کرد: به جهت اهمیت اطلاع‌رسانی و لزوم ارتقای این حوزه و توجه مدیران، سه کارگاه آموزشی جلسه تبیینی ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی، جلسه تبیین ویژه روحانیون و مبلغان و جلسه آموزشی ویژه مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان امروز با حضور عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت برگزار می‌شود.


دیدار با استاندار خراسان جنوبی، حضور در گردهمایی مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی و گردهمایی روحانیون و مبلغین، دیدار با خانواده شهید مدافع حرم و شرکت در نشست تبیینی ویژه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان از دیگر برنامه‌های عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت در این سفر است.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>آیفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما