دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

بار مالی طرح ساماندهی کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی بررسی شد



بهادری جهرمی: سردشت نماد مظلومیت و مقاومت است


تهران – ایرنا – سخنگوی دولت همزمان با فرارسیدن سالروز بمباران شیمیایی…


  • جام جهانی قطر فرصتی برای بیان توانمندی‌های انقلاب اسلامی ایران است

    تهران – ایرنا – نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص بار مالی طرح ساماندهی کارکنان دولت گفت: نامه‌ای کتبی در رابطه با تبدیل وضعیت نیروهای فعلی شاغل در دستگاه‌های اجرایی به سازمان برنامه و بودجه ارسال شود تا اختلاف نظر کمیسیون و سازمان امور اداری و استخدامی در خصوص این طرح حل و فصل شود.


    به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، ولی اسماعیلی در گفت‌وگویی در تشریح نشست امروز اظهار کرد: در نشست امروز کمیسیون پس از رأی بالای صحن علنی مجلس به طرح ساماندهی استخدامی کارکنان دولت، این طرح با توجه به اینکه یکی از مطالبات مهم مردمی است در اولویت رسیدگی کمیسیون قرار گرفت و در نشست امروز با حضور معاون سازمان اداری و استخدامی، سازمان برنامه و بودجه و مرکز پژوهش‌های مجلس بررسی شد.


    نماینده مردم گرمی اضافه کرد: در نشست امروز در بسیاری از موارد با دولت به تفاهم رسیدیم و ایرادات ویرایشی و شکلی که مورد نظر معاونت قوانین مجلس نیز بود برطرف شد ولی به طور کلی تغییری در محتوای طرح ایجاد نشد.


    نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در خصوص بار مالی این طرح نیز مقرر شد، نامه‌ای کتبی در رابطه با تبدیل وضعیت نیروهای فعلی شاغل در دستگاه‌های اجرایی به سازمان برنامه و بودجه ارسال شود تا اختلاف نظر کمیسیون و سازمان امور اداری و استخدامی در خصوص بار مالی این تبدیل وضعیت حل و فصل شود.



    آی‌پی شما:


  • مرورگر شما:


    آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *