دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

آیت الله رئیسی اهتمام ویژه ای به احیای روحیه جهادی در کشور دارد



کارگروه مشترک امنیتی ایران و تاجیکستان باعث ارتقای امنیت دو کشور می‌شود


تهران – ایرنا – معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران…


  • وزیر کشور: روز جهانی پناهنده فرصتی برای هم‌افزایی ظرفیت‌هاست


    وزیر کشور: روز جهانی پناهنده فرصتی برای هم‌افزایی ظرفیت‌هاست


    تهران – ایرنا – وزیر کشور در پیامی روز جهانی پناهنده را فرصتی برای…


  • «تعداد امضاهای استیضاح فاطمی امین» به حد نصاب قانونی برای اعلام وصول نرسیده است
    P>به گزارش حوزه دولت ایرنا، «سیدمحمد حسینی» در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدحسن ربانی» نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی که به مناسبت هفته جهاد کشاورزی انجام شد، با تبریک و گرامیداشت سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی (ره) بر استمرار روحیه جهادی در عمران و آبادانی روستاها و مناطق محروم کشور تأکید کرد.


    وی با بیان این‌که امروز با ایجاد و تقویت گروه‌های جهادی می توان روحیه حاکم بر جهاد سازندگی را بین جوانان احیا کرد و منشاء آثار و برکات فراوانی شد، خاطرنشان کرد: دولت و شخص رئیس جمهور اهتمام و توجه ویژه‌ای به این مسأله دارند.


    معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به تعامل مثبت و سازنده وزارت جهاد کشاورزی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تبیین دستاوردها و اقناع افکارعمومی لازمه اجرای موفق تصمیمات و برنامه‌هاست و ضرورت دارد ضمن استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی، هم‌افزایی نیز در این زمینه وجود داشته باشد.


    حسینی افزود: جهاد کشاورزی در اجرای گام بلند مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها نقش مهمی دارد که با تبیین برنامه‌ها و اقناع، ضمن نظارت و هماهنگی در اجرا، حلاوت این طرح بزرگ اقتصادی را آشکار خواهد کرد.


    معاون رئیس‌ جمهور در امور مجلس همچنین بر تعامل با وکلای ملت تأکید کرد و گفت: در سایه تعامل و همکاری با نمایندگان مجلس و پاسخگویی به سؤالات و روشنگری و پیگیری مطالبات مردمی فضای همدلی مطلوبی برای خدمت بیشتر فراهم می‌شود.


    غلبه بر مشکلات و هجمه‌ها در گرو حضور همه دولتمردان در میدان است


    حجت‌الاسلام والمسلمین «ربانی» نیز در این دیدار با تجلیل از روحیه جهادی و انقلابی آیت‌الله رئیسی اظهار داشت: اقدامات و فعالیت‌های شبانه‌روزی رئیس جمهور قابل تقدیر است و برای غلبه بر مشکلات و هجمه‌های روزافزون بدخواهان و دشمنان لازم است همه اعضای کابینه و مجموعه مدیران ارشد دولت سیزدهم با چنین روحیه‌ای در میدان فعالیت و تبیین و اقناع افکارعمومی تلاش کنند.


    نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با ابراز گلایه از برخی کاستی‌ها در روند اطلاع‌رسانی از برنامه‌ها و اقدامات دولت، گفت: یکی از انتظارات ما فعال شدن و تقویت جبهه رسانه‌ای دولت برای جهاد تبیین است و در این راه لازم است با بهره‌گیری از روش‌های هنرمندانه، از پراکندگی‌کاری پرهیز شود.


    وی همچنین بر ضرورت هماهنگی در همه بخش‌های دولت تأکید کرد و گفت: انسجام و هماهنگی و انتشار صدای واحد از بدنه دولت، موضوعی ضروری و حیاتی است.


    حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی در ادامه خاطرنشان کرد: از رئیس جمهور انتظار داریم ضمن اعتماد به جوانان بر استفاده و انتقال تجربیات نیروهای انقلابی تأکید داشته باشند.


    نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با تجلیل از جهت‌گیری انقلابی دولت مردمی سیزدهم گفت: دولت در میان مردم است و کارهای بزرگی در دست انجام است که برکات این تحول باید برای مردم تبیین و آشکار شود.


    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *