دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

وزیر کشور درخواست مردم مرغملک برای تعیین وضعیت اراضی این روستا

شهرکرد-ایرنا- وزیر کشور با اشاره به اختلاف پیش‌ آمده در خصوص اراضی روستای مرغملک با اوقاف و امور خیریه و درخواست عمومی برای تعیین وضعیت این اراضی گفت: امید است پس از بررسی، راهکاری‌ مناسبی که‌ مردم راضی شوند، اتخاذ شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد وحیدی روز پنجشنبه در ادامه سفر به چهارمحال و بختیاری در جمع مردم روستای مرغملک افزود: مساله تامین آب آشامیدنی این روستا نیز با اختصاص اعتبارات مورد نیاز و با رایزنی‌های انجام شده با وزارت نیرو به زودی حل خواهد شد.


وی درباره طرح‌ درخواست ماشین‌آلات‌ و تجهیزات از سوی مسوولان روستایی به منظور ارائه خدمات عمومی به مردم نیز تصریح کرد: این تجهیزات نیز به زودی تامین و در اختیار اهالی قرار می‌گیرد.


وحیدی یادآور شد: پیشنهاد اهالی برای راه‌اندازی جایگاه توزیع سوخت با وزارت نفت مطرح هواهل شد که به احتمال زیاد با موافقت مسوولان، مراحل اجرای آن‌ انجام می‌شود.


وزیر کشور درباره ایجاد فرصت‌های شغلی و رفع مشکل بیکاری جوانان روستا اظهار داشت: پیشنهاد می‌شود با استفاده از الگوهای جدید کشت و دامپروری و همچنین به‌کارگیری فنون دانش بنیان زمینه اشتغال افراد بیشتری در روستا مهیا شود.


وحیدی به اعلام آمادگی پارک علم و فناوری استان برای حضور و فعالیت شرکت‌های دانش بنیان به منظور افزایش بهره‌وری محصولات و تولیدات روستایی اشاره کرد و گفت: سیاست دولت نیز این است که روستاها آباد شوند و همه افرادی که از روستاها مهاجرت کرده‌اند، به زادگاه خود بازگردند.


به گزارش ایرنا، وزیر کشور در ادامه حضور خود در روستای مرغملک با پیمایش محله‌های این روستا، درباره دست‌کندهای‌ زیرزمینی و احتمال تاریخی بودن و همچنین ظرفیت گردشگری این فضا دستور بررسی‌های بیشتر را به مجموعه‌های اداری مرتبط اعلام‌ کرد.


وحیدی همچنین در بدو ورود خود به این روستا با حضور در گلزار شهدای این روستا به مقام والای ۴۰ شهید مرغملک ادای احترام کرد.


روستای مرغملک در فاصله ۵۰ کیلومتری مرکز استان چهارمحال‌ و بختیاری واقع شده است.


آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت روز پنجشنبه ۱۹ خردادماه میهمان مردم چهارمحال و بختیاری هستند.


از روز گذشته تعدادی از معاونان وزرا به‌‎عنوان نمایندگان تام‌‎الاختیار وزیران دولت سیزدهم در شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری حضور یافته و با مردم دیدار چهره به چهره دارند.


در بیست و چهارمین سفر استانی رییس‌جمهور و هیات دولت سیزدهم، اعتباراتی برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای چهارمحال و بختیاری تصویب می‌شود.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *