دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

کلیات طرح کنترل و ساماندهی اجاره بها مسکن در کمیسیون عمران تصویب

تهران – ایرنا – سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: پس از موافقت نمایندگان با دو فوریت طرح کنترل و ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی، کلیات آن در کمیسیون تصویب شد.


به گزارش حوزه پارلمانی ایرنا، عبدالجلال ایری در توضیح نشست روز یکشنبه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفـت: با توجه به افزایش سرسام آور اجاره بها مسکن و نبود نظارت کافی بر این بازار پر تلاطم، تعدادی از نمایندگان مجلس، طرحی را برای کنترل، ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی تدوین و ارائه کردند و  دوفوریت این طرح در صحن علنی مجلس به تصویب رسید.


ایری افزود: با توجه به تصویب دوفوریت طرح کنترل و ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی، بررسی کلیات این طرح با حضور مسوولان اجرایی و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس در دستور کار امروز کمیسیون عمران مجلس قرار گرفت.


وی عنوان کرد: در جلسه امروز موافقان و مخالفان طرح ساماندهی بازار اجاره بها، آرا و نظرات خود را بیان کرده و در نهایت با موافقت اکثریت اعضای کمیسیون، کلیات این طرح به تصویب رسید.


سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جزئیات طرح کنترل و ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی دارای ایراد بود که با حضور کارشناسان و متخصصان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و پس کامل شدن برای بررسی نهایی به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارسال می شود.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *