دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

شرط اصلی تحقق تولید دانش بنیان بکارگیری شایستگان فارغ از مذهب

تهران – ایرنا – مشاور رئیس‌ جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در پیامی به مناسبت روز کارگر، تأکید کرد: توسعه، پیشرفت و آبادانی ایران زمین مرهون تلاش، ایثار و از خودگذشتگی کارگران این سرزمین است که عمر گران‌بهای خویش را معطوف به اعتلای این مرز و بوم کرده‌اند.


به گزارش حوزه دولت ایرنا، ماموستا عبدالسلام کریمی در پیام خود با تبریک روز جهانی کارگر به تمامی کارگران شریف و زحمتکش ایران زمین خصوصاً کارگران عزیز اهل سنت، پیروان ادیان توحیدی و اقوام ایرانی تصریح کرد: بی‌گمان توسعه، پیشرفت و آبادانی ایران زمین، مرهون تلاش، ایثار و از خودگذشتگی کارگران این سرزمین است که روح و عمر گران‌بهای خویش را در راه اعتلای این مرز و بوم تقدیم کرده‌اند.


وی تأکید کرد: در عصر کنونی خصوصاً در دوران تحریم ظالمانه، بیش از پیش به تولید دانش‌بنیان نیازمندیم و برای دستیابی به تولید دانش بنیان، نیازمند کارفرما، محیط کار و ابزار تولید مبتنی بر علم، فناوری و دانش هستیم.


مشاور رئیس‌ جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، شرط اصلی برای نیل به تولید دانش‌بنیان و اشتغالزا را بکارگیری نخبگان و شایستگان ایرانی فارغ از دین، مذهب، قومیت و جنسیت آنها دانست و متذکر شد «این رویکرد عدالت‌محور، علاوه بر اعتمادسازی و افزایش سرمایه اجتماعی در جامعه، گام اساسی در راستای تولید دانش‌بنیان است».


ماموستا کریمی در پایان ابراز امیدواری کرد در سال «تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، به کارگران شریف و نجیب ایرانی بیش از پیش توجه شود و سلامتی، شادمانی و کرامت آنها همواره مدنظر مسئولان و مدیران عرصه تولید قرار گیرد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *