دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

تاکید بر تقویت خدمات امداد ونجات هلال احمر

تهران – ایرنا – رئیس جمعیت هلال‌احمر و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت و تقویت فعالیت‌های هلال‌احمر بخصوص در زمینه خدمات امداد ونجات تاکید کردند.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا از جمعیت هلال‌احمر، پیرحسین کولیوند در ابتدای نشست با اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، اقدامات انجام شده از سوی هلال‌احمر به ویژه در حوزه امداد و نجات و رسیدگی به حوادث طبیعی و غیرطبیعی در ایام نوروز را تشریح کرد.


رئیس جمعیت هلال‌احمر با قدردانی از مشارکت امدادگران، اعضای جوان و داوطلبان در خدمت با انگیزه و بی منت به هموطنان، مشکلات موجود در حوزه استخدام و معیشت نیروهای امدادی را تشریح کرد و خواستار حمایت مجلس از هلال‌احمر و کمک به رفع این مشکلات شد.


محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست، از فعالیت‌های ارزنده و اثرگذار جمعیت هلال‌احمر چه در حوادث و چه در شرایط عادی و در مناسبت‌های مختلف از جمله در ایام نوروز، قدردانی و بر آمادگی مجلس برای حمایت از هلال‌احمر تاکید کرد.


همچنین در این نشست تعدادی از اعضای کمسیون عمران مجلس با قدردانی از خدمات هلال‌احمر، پیشنهادات خود را برای تقویت فعالیت‌های هلال‌احمر، ارائه و بر رسیدگی به وضعیت منابع انسانی و تجهیزات و ناوگان مورد نیاز در حوزه امداد و نجات در سال جاری تاکید کردند.


در این جلسه نامدار عبدالهیان معاون حقوقی و امور مجلس، مهدی ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات و  محمدرضا پورساداتی مدیرکل امور مجلس جمعیت هلال احمر، رئیس جمعیت هلال‌احمر را همراهی کردند.




آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *