دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

دهها فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست زخمی شدند

تهران – ایرنا – منابع محلی روز سه شنبه اعلام کردند که در یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه «قلندریا» دست کم ۵۴ فلسطینی زخمی شدند. 


به گزارش ایرنا، هلال احمر فلسطین امروز (سه شنبه) خبر داد که در رویارویی و مقاومت ساکنان اردوگاه قلندریا علیه یورش نیروهای رژیم صهیونیستی ۵۴ فلسطینی زخمی شدند. 


از سوی دیگر، مبارزان مقاومت فلسطین بامداد سه شنبه یک گشتی اسرائیلی را در نزدیکی دیوار نژادپرستانه در روستای  «عرقه» در مجاورت جنین هدف تیراندازی قرار دادند.


به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع محلی اعلام کردند که مبارزان فلسطینی پس از تیراندازی به سمت این گشتی اسرائیلی به سلامت از این منطقه عقب‌نشینی کردند.


عملیات های مقاومتی فلسطینیان به ویژه عملیات های تیراندازی طی هفته ها و ماه های اخیر به طرز قابل ملاحظه ای افزایش یافته است.


خبر دیگر اینکه، ۵۰ نفر از نمایندگان دمکرات کنگره آمریکا از  «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه این کشور خواستند تا رژیم صهیونیستی را برای توقف تخریب خانه‌های فلسطینیان در قدس و کرانه باختری تحت فشار قرار دهد.


اعضای کنگره در پیامی به بلینکن نسبت به تخریب خانه‌های فلسطینیان و احتمال کوچاندن ۳۰۰ فلسطینی در کرانه باختری ابراز نگرانی کردند.


نمایندگان آمریکایی از وزیر خارجه این کشور خواسته‌اند از دولت رژیم صهیونیستی بخواهد از تخریب منازل ۲۸ خانواده فلسطینی در روستای «الولجه» در قدس شرقی صرف نظر کند.


در صورت تخریب این خانه‌ها، نزدیک به ۳۰۰ فلسطینی از جمله ده‌ها زن و کودک آواره و بی‌سرپناه خواهند شد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *