دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

دبیرکل حزب مؤتلفه ارتحال آیت الله علوی گرگانی را تسلیت گفت

تهران- ایرنا- دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در پیامی ارتحال مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی سیدمحمدعلی علوی گرگانی را تسلیت گفت.


به گزارش حوزه احزاب ایرنا، اسدالله بادامچیان در پیامی به مناسبت ارتحال آیت‌الله العظمی سیدمحمدعلی علوی گرگانی نوشت ارتحال مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی سیدمحمدعلی علوی گرگانی قدس سره موجب تأثر و تأسف و ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر است.


دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی افزود: حیات پربرکت همراه با تهذب و تعلم در محضر مفاخر فقاهت همچون آیات عظام بروجردی، امام خمینی، گلپایگانی، محقق داماد و اراکی رضوان الله علیهم، تعلیم و تربیت شاگردان عالم و فرهیخته، حمایت مستمر از نظام و رهبری، تألیف و تدریس آثار ارزشمند فقهی، تبلیغ و ترویج مبانی شرع مقدس، بصیرت سیاسی و خدمت به محرومین جامعه و دغدغه مشکلات مردم از خصوصیات این فقیه گرانقدر بود که ان شاءالله مأجور و ذخیره آخرتش باشد.


بادامچیان در این پیام این مصیبت بزرگ را به پیشگاه مقدس حضرت صاحب الزمان ارواحنافداه، مقام معظم رهبری، مراجع عظام و علمای اعلام، بویژه بیت مکرم علوی گرگانی، حوزه‌های علمیه و عموم ارادتمندان تسلیت گفت و علو درجات و همجواری با انبیاء و اولیاء در جنت الاعلی و صبر و اجر را برای خاندان معزا از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد.  


آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی پس از یک دوره بیماری عصر دیروز (سه شنبه) در ۸۲ سالگی در بیمارستان شهید بهشتی قم دعوت حق را لبیک گفت.                 



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *