دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

شایسته سالاری مبنای انتصابات در دولت سیزدهم است

تهران – ایرنا – معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور، «شایسته‌سالاری» را مبنای انتصابات در دولت مردمی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور عنوان کرد و گفت: تغییرات در دولت سیزدهم بر دو اصل شایستگی‌های فردی و کارآمدی است.


به گزارش ایرنا، سید مجید میراحمدی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر کل سابق و جدید امنیتی وزارت کشور با تبریک اعیاد شعبانیه و در پیش بودن میلاد با سعادت حضرت بقیه الاعظم(عج)، افزود: لازم می‌دانم در ایام پایانی سال ۱۴۰۰ از همه مدافعان امنیت کشور که دلاورانه در گوشه و کنار ایران پاسدار و حافظ امنیت و اقتدار کشور هستند؛ صمیمانه تقدیر و تشکر داشته باشیم.


معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با تاکید بر اینکه شایسته سالاری مبنای انتصابات در دولت مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی است، ادامه داد: دولت سیزدهم یک دولت اخلاق مدار است و تغییرات در این دولت بر دو اصل شایستگی‌های فردی و کارآمدی است.


میراحمدی اضافه کرد: مقصود از کارآمدی یعنی اینکه فرد در حوزه مسئولیتی و ماموریتی خود سرآمد، و از نظر تخصصی، دانشی، عقلانیت، دوراندیشی و قدرت تصمیم‌گیری و راهبری در سطح مطلوبی قرار داشته باشد.


وی تقوا، ولایتمداری، زندگی منزه و وقف خدمت بودن را از شایستگی‌های فردی برای انتصابات دانست و گفت: امروز ایران اسلامی برای ادامه مسیر بالندگی و پیشبرد ماموریت‌های کلان، نیازمند مدیرانی از جنس مردمی و فداکار است.


دبیر شورای امنیت کشور تصریح کرد: همگی در پیشگاه خداوند متعال پاسخگوی کردار و اعمال خود خواهیم بود و برای همین باید با تمام ظرفیت و توان در خدمت مردم باشیم.


میراحمدی همچنین با اشاره به اینکه باید رمز وحدت و همدلی، سرلوحه اقدامات و مسیر حرکت کشور باشد؛ افزود: شایستگی و کارآمدی اصل است و در دین مبین اسلام هم همواره به استفاده از شایسته‌ترین‌ها در مناصب حکومتی سفارش شده است.


وی از زحمات ولی‌الله میرزایی اصل در سمت مدیرکل امنیتی وزارت کشور قدردانی و برای مهدوی مدیرکل جدید امنیتی آرزوی توفیق خدمت در مسیر انقلاب و مردم کرد.




آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *