دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

نتایج هفته بیست و ششم ادامه تعقیب و گریز سپاهان استقلال و پرسپولیس

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام ۵ دیدار به پایان رسید.


به گزارش ایسنا، هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال امروز(شنبه) با برگزاری پنج دیدار به پایان می‌رسد که در مهم‌ترین دیدارها استقلال و سپاهان به ترتیب به مصاف هوادار و مس رفسنجان رفتند که به پیروزی قاطع رسیدند تا کورس قهرمانی بین سپاهان، استقلال و پرسپولیس به قوت قبل ادامه پیدا کند.


جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال در پایان هفته بیست و ششم به شرح زیر است:



نتایج دیدارهای امروز (یکشنبه) هفته بیست و ششم را در ادامه مشاهده می‌کنید:


گل‌ها: –


شرح گل: –


گل‌ها: آرش رضاوند در دقیقه ۴۶، محمد محبی در دقیقه ۶۴ و ۷۵، سعید مهری در دقیقه ۸۵، مهدی قایدی در دقیقه ۸۸ و سید حسین حسینی در دقیقه ۳+۹۰ برای استقلال و محسن سفید چقایی در دقیقه ۸۴ برای هوادار


شرح گل: دفع ناقص شوت سعید مهری توسط دروازه‌بان هوادار مقابل آرش رضاوند قرار گرفت تا او دروازه خالی هوادار را باز کند. (گل اول استقلال)


نفوذ مهدی قایدی از جناح چپ و پاس زمینی عالی او به دهانه دروازه هوادار باعث شد که محمد محبی به راحتی دروازه خالی هوادار را باز کند. (گل دوم استقلال)


محمد محبی از روی نقطه پنالتی گل دوم خودش و سوم استقلال را به ثمر رساند. (گل سوم استقلال)


پاس استادانه مسعود شجاعی از پشت محوطه جریمه استقلال، سفید چقایی را در موقعیت تک به تک قرار داد تا او دروازه استقلال را باز کند. (گل اول هوادار)


پاس عالی پیمان بابایی، سعید مهری را در موقعیت خوب گل‌زنی قرار داد و او از داخل محوطه جریمه دروازه هوادار را باز کرد. (گل چهارم استقلال)


مهدی قایدی با حرکتی در عرض و تکنیکی مدافعان و دروازه‌بان هوادار را از پیش رو برداشت و در نهایت دروازه هوادار را باز کرد. (گل پنجم استقلال)


استقلال در آخرین لحظات بازی صاحب ضربه پنالتی شد که باتوجه به نتیجه، بازیکنان استقلال توپ را به سید حسین حسینی، کاپیتان و دروازه‌بانشان سپردند تا او هم سهمی در این پیروزی داشته باشد. او ضربه‌اش را خلاف جهت حرکت دروازه‌بان هوادار وارد دروازه این تیم کرد. (گل ششم استقلال)


گل‌ها: سهیل فداکار در دقیقه ۷۶ برای ملوان و رضا اسدی در دقیقه ۸۹ برای تراکتور


شرح گل: سهیل فداکار با نفوذ از پشت مدافعان تراکتور، شوت محکمی زد و توانست توپ را از بالای سر اخباری وارد دروازه تراکتور کند. (گل اول ملوان)


رضا اسدی از روی نقطه پنالتی گل تساوی مقابل ملوان را به ثمر رساند. (گل اول تراکتور)


گل‌ها: شهریار مغانلو در دقیقه ۴ و امید نورافکن در دقیقه ۸۴


شرح گل: نفوذ رامین رضاییان از جناح راست با پاس تند و تیز او به داخل ۶ قدم مس رفسنجان همراه شد تا شهریار مغانلو با قطع این توپ، گل نخست بازی و اولین گل دریافتی مس رفسنجان در ۱۵ دقیقه ابتدایی را به ثمر برساند. (گل اول سپاهان)


ضربه سرکش و دیدنی امید نورافکن از فاصله حدودا ۲۵ متری در میان بهت حامد لک وارد دروازه مس رفسنجان شد. (گل دوم سپاهان)


گل‌ها: امین قاسمی‌نژاد در دقیقه ۲۱ و امیر جعفری در دقیقه ۷۰ برای گل‌گهر و محمد نژادمهدی در دقیقه ۳۹ و الکساندر آلگریا در دقیقه 5+90 برای فولاد


شرح گل: فرار امین قاسمی‌نژاد از پشت مدافعان فولاد، او را در موقعیت تک به تک با کنت قرار داد تا این بازیکن باتجربه با ضربه‌ای زمینی، توپ را از زیر پای دروازه فولاد وارد دروازه این تیم کند. (گل اول گل‌گهر)


روبرتو تورس با حرکتی در عرض توپ را به گوشه محوطه جریمه گل‌گهر برد و در شرایطی نسبتا دشوار چرخید و ارسال بلندی به داخل محوطه جریمه گل‌گهر داشت که نژادمهدی بالاتر از همه توانست ضربه سرش را بزند و توپ را به گوشه دروازه گل‌گهر بفرستد. (گل اول فولاد)


ارسال کرنر نوید عاشوری به تیر اول فولاد توسط امیر جعفری قطع شد تا دروازه فولاد باز شود. (گل دوم گل‌گهر)

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *