دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

بخاری نفتی خطرآفرین در کلاس های درس نداریم

سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور درباره آخرین وضعیت تامین وسایل گرمایشی مدارس کشور گفت: در همه نقاط کشور که گازرسانی شده و علمک گاز به مدرسه رسیده، سامانه گرمایشی را اصلاح و استانداردسازی کرده‌ایم و تقریبا می‌توان گفت که در مناطق ذکر شده، بخاری نفتی خطرآفرین در کلاس‌های درس نداریم.


حمیدرضا خان محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تامین وسایل گرمایشی برای مدارس کشور و کمبودهای موجود در این زمینه اظهار کرد: کمبودهایی وجود دارد و اگر کمبود هست مدیران مدارس به همکاران ما در ادارات نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مراجعه کنند.


وی افزود: از آنجا که پیش بینی می کردیم با حاکم شدن فضای سرما بر کشور در فصل سرد، با کمبودها و مشکلاتی در برخی مناطق مواجه شویم، اعتباراتی را از یک ماه گذشته به این امر اختصاص دادیم و میان مناطق توزیع کردیم.


سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور درباره مبلغ اختصاص یافته به این امر گفت: از محل بند ب ماده ۶۵ قانون الحاق که مربوط به گاز است  ۷۲۵ میلیارد تومان در اختیار ما به منظور تأمین و استانداردسازی سامانه گرمایشی و سرمایشی مدارس با اولویت مناطق کم‌برخوردار قرار گرفت.


خان محمدی ادامه داد: در همه نقاط کشور که گاز رسانی شده و علمک گاز به مدرسه رسیده، سامانه گرمایشی را اصلاح و استانداردسازی کرده‌ایم و تقریبا می‌توان گفت که در مناطق ذکر شده، بخاری نفتی خطرآفرین در کلاس‌های درس نداریم.


وی تاکید کرد که ممکن است در مدرسه و منطقه خاصی چالشی وجود داشته باشد که با رویکرد جهادی که بر آموزش و پرورش حاکم شده است حتی اگر از مسیر اعتبارات دولتی هم نتوانیم مسئله را حل کنیم خیرینی در کنار ما و حتی جلوتر از ما هستند که این موضوع را حل خواهند کرد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *