دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

اصولی فدراسیون از نظر مالی تحت فشار است به دنبال اسپانسر هستیم

سخنگوی فدراسیون فوتبال می‌گوید فدراسیون با اینکه از نظر مالی تحت فشار است اما توانسته در تمام روزهای فیفا برای تیم ملی فوتسال شرایط خوبی فراهم کند.


به گزارش ایسنا، احسان اصولی درباره وضعیت تیم ملی فوتسال و حواشی اخیر این تیم اظهار کرد: در این ۱۵ ماه که در کمیته فوتسال هستم برنامه مدونی داشتیم و دوره پرکاری را تجربه کردیم. ما رویداد رسمی نداشتیم اما طی ۱۵ ماه اخیر ۱۲ اردو برای تیم زیر ۲۰ سال داشتیم. زیر ۲۰ سال خوراک تیم ملی بزرگسالان است و ۷۷ روز در اردو بودند و دو تورنمنت بین المللی رفتند. هدف ما این است پشتیبانی تیم ملی بزرگسالان را قوی تامین کنیم و با استعدادیابی محصولش را در تیم ملی فوتسال بزرگسالان ببینیم تا در سطح اول دنیا و آسیا بدرخشیم.


او ادامه داد: تیم بزرگسالان ما هم در همه فیفادی‌ها حضور داشته و اکنون هم این فیفادی را پر کردیم. ازبکستان یکی از بهترین تیم‌های آسیاست و ما آنها را دعوت کردیم. ازبکستان قبل از ما با برزیل و پرتغال بازی کرد. همه توجه‌ها شده و همه کارها در راستای اهداف کادر فنی است و برای اعتلای تیم این کار را انجام می‌دهیم. یک وقت‌هایی هم ممکن است کم و کسری‌هایی هم باشد.


سخنگوی فدراسیون فوتبال بیان کرد: تعارف نداریم و باید بگویم فدراسیون از نظر مالی تحت فشار است. دلایلش هم برای همه روشن است اما از کیفیت‌مان کم نکردیم. با وجود محدودیت‌ها اصرار داشتیم ازبکستان بیاید و بتوانیم دیدارهای دوستانه خوبی داشته باشیم. برای ما یک تیم منسجم مهم است که بتواند در مسابقات آسیایی و جهانی پیش رو بر قله آسیا قرار بگیرد و سکو را فتح کند. با برنامه ریزی خوبی می‌رویم و امیدوارم با قدرت تیم نتیجه بگیرد.


او درباره حضور هواداران بانوان بیان کرد: از همه مسئولان تشکر می‌کنم که شرایط را فراهم کردند و بانوان به سالن آمدند. دیدید چه شور و شوق ویژه‌ای در سالن وجود داشت. بازی سه شنبه یک ساعت زودتر از امروز برگزار می‌شود و ان‌شاءالله حضور هواداران پرشورتر خواهد بود. حضور بانوان دلگرم کننده است و خداراشکر امروز آنها در سالن حضور پیدا کردند. این بازی در کمال احترام و آرامش با حضور آنها برگزار شد.


اصولی در رابطه با جذب اسپانسر توسط تیم ملی فوتبال برای اعزام به برزیل گفت: در این خصوص در حال برنامه ریزی هستیم. باید از مجموعه گروه صنعتی گیتی‌پسند تشکر کنم که در این بازی و در بازی سه شنبه اسپانسر هستند. برای اعزام به برزیل هم همین کار را انجام خواهیم داد. در حوزه اقتصادی فدراسیون و در آخرین جلسه‌ بحث مفصلی در رابطه با مباحث اقتصادی صورت گرفت. یک طرح کلی آماده شده و در این خصوص گفت‌وگو خواهد شد.


او اضافه کرد: به احتمال خیلی زیاد یک اسپانسر کلی تا پایان جام ملت‌های فوتبال آسیا خواهیم داشت و در کنارش دیگر رقابت‌ها را هم با این اسپانسر انجام خواهیم داد. این کار هدف‌گذاری شده و مذاکراتی در حال انجام است. امیدوارم بتوانیم منبع درآمد خوبی را داشته باشیم.


عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره انتخاب سرمربی تیم ملی امید بیان کرد: همانطور که آقای تاج گفت در همین هفته در خصوص این مساله تصمیم گیری می‌شود. با جلساتی که برگزار خواهد شد، تا پایان همین هفته سرمربی تیم ملی امید را مشخص خواهیم کرد.


او درباره مبلغ قرارداد سرمربی تیم ملی امید گفت:‌ سرمربی‌گری در تیم ملی امید اعتبار و جایگاه خوبی است و شاید عدد و مبلغش با اعداد مربیان لیگ برتر کمی متفاوت باشد اما قاعده کلی این است کسی که به تیم ملی می‌آید، قید برخی موضوع‌ها را می‌زند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *