دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

آتش بازی شاگردان ساپینتو پیش از داربی استقلال ۶ هوادار یک

استقلال با شکست هوادار موقتا به رده اول جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال ایران بازگشت.


به گزارش ایسنا، در جریان هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های استقلال و هوادار در استادیوم آزادی و با قضاوت موعود بنیادی‌فر به مصاف هم رفتند که در پایان استقلال در حضور هواداران خود با ارائه نمایشی زیبا و تماشاگرپسند با نتیجه قاطع ۶ بر یک از سد میهمان خود گدشت و موقتا با ۵۵ امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی شود.


گل‌ها: آرش رضاوند دقیقه ۴۶ – محمد محبی دقایق ۶۴ و ۷۳ (پنالتی)- سعید مهری دقیقه ۸۵ – مهدی قایدی دقایق ۸۹ و ۹۱ (پنالتی) برای استقلال – محسن سفید چقایی دقیقه ۸۴ برای هوادار


کارت زرد: مسعود شجاعی دقیقه ۵۵- فریبرز گرامی ۷۹


کارت قرمز: –


ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، عارف غلامی، جعفر سلمانی(۶۹ – سیدابوافضل جلالی)، صالح حردانی، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند(۶۹ – امید حامدی‌فر)، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری(۴۶ – پیمان بابایی).


ترکیب هوادار: مهرداد طهماسبی، مهدی عبدی، فریبرز گرامی، مرتضی منصوری، حسین ابراهیمی(۵۰- فرهاد زاوشی)، سپهر روزی‌طلب(۶۸- بابک مرادی)، نیما انتظاری(۶۸- محمد میری)، حسین صادقی، محمد چهارمحالی(۴۶ – مسعود شجاعی)، داریوش شجاعیان(۵۰ – محسن سفیدچقایی) و محمدجواد محمدی.


نیمه اول:


 دقیقه ۴: توپ قطری ارسال شده برای مهدی قایدی با اشتباه دروازه‌بان هوادار روبه‌رو شد و قایدی در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفت اما نتوانست آن را به گل تبدیل کند.


دقیقه ۲۷: مهدی قایدی با شوت از راه دور موفق به گشودن دروازه هوادار شد اما بنیادی‌فر به دلیل برخورد توپ با دست مهاجم استقلال در زمان دریافت توپ، این گل را مردود اعلام کرد.


دقیقه ۳۳: روی توپ ارسالی قایدی به محوطه جریمه هوادرار، ارسلان مطهری با ضربه سر توپ را به تیر دروازه زد که در برگشت رضاوند موفق به گشودن دروازه هوادار شد اما این‌بار نیز داور به دلیل آفساید گل را مردود اعلام کرد.


دقیقه ۴۲: توپ‌گیری سعید مهری در پشت محوطه جریمه، قایدی را در فرصت تک به تک با دروازه‌بان حریف قرارداد که ضربه بغل پای مهاجم استقلال را طهماسبی به زیبایی مهار کرد.


نیمه دوم:


دقیقه ۴۶: ضربه سر مدافع استقلال از میانه زمین حریف به سمت دروازه هوادار رفت که با واکنش ناقص طهماسبی توپ جلوی آرش رضاوند افتاد و او موفق شد گل نخست را وارد دروازه میهمان کند.


دقیقه ۶۴: مهدی قایدی در محوطه جریمه هوادار صاحب توپ شد و با  یک پاس دقیق به دهانه دروازه حریف، محمد محبی را صاحب توپ کرد و این بازیکن نیز موفق به گشودن درواز هوادار برای دومین مرتبه شد.


دقیقه ۷۳: بازیکنان هوادار توپ را در میانه زمین از دست دادند تا بازیکنان استقلال در موقعیت حمله ۳ در برابر ۳ قرار گیرند. بابایی با نفوذ به محوطه جریمه حریف قایدی را صاحب توپ کرد اما با خطای دروازه‌بان هوادار بر روی قایدی، داور اعلام پنالتی کرد. محبی با ایستادن پشت توپ برای سومین مرتبه استقلال را صاحب گل کرد تا نتیجه ۳ بر صفر شود.


دقیقه ۸۴: محسن سفیدچقایی با پاس عمقی مسعود شجاعی تک گل هوادار را وارد دروازه استقلال کرد.


دقیقه ۸۵: یک دقیقه بعد از گل هوادار پیمان بابایی بار دیگر گل‌سازی کرد و با یک پاس عمقی سعید مهری را در محوطه جریمه حریف صاحب توپ کرد تا این بازیکن چهارمین گل را وارد دروازه طهماسبی کند.


دقیقه ۸۹: مهدی قایدی از میانه زمین حریف صاحب توپ شد و خود را به محوطه جریمه حریف رساند و با جا گذاشتن ۳ مدافع حریف توپ قصد داشت توپ را به حالت چیپ وارد دروازه حریف کند که به بدن طهماسبی خورد و در بازگشت قایدی برای پنجمین مرتبه توپ را وارد دروازه حریف کرد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *