دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

آموزشگاه تخصصی تعمیرات لوازم خانگی

اگر علاقه‌مند به یادگیری شیوه‌های نوین تعمیر لوازم خانگی هستید تا بتوانید با استفاده از مهارت‌های کسب شده وارد بازار کار شده و به درآمد برسید، در این مطلب با ما همراه باشید تا با آموزشگاه تخصصی تعمیرات لوازم خانگی بیشتر آشنا شوید.


به گزارش ایسنا به نقل از مجتمع آموزشی برق، به طور کلی شرکت در کلاس‌های آموزشی عملی تعمیرات لوازم خانگی در مقابل کسب تجربه در کنار استادکاران و تعمیرکاران لوازم خانگی اثربخشی بیشتری دارد.


چرا که می‌توان تضمین کرد که پس از پایان یافتن دوره آموزش، شرکت‌کنندگان با سطح بالای توانایی‌های عملی قادر خواهند بود به عیب‌یابی، تعمیر و تعویض قطعات معیوب در انواع لوازم خانگی با برندهای مختلف بپردازید.


مجتمع آموزشی برق یکی از معتبرترین مراکز برگزارکننده دوره “https://amoozeshbargh.com/course/appliance-repair/”>آموزش تعمیرات لوازم خانگی می‌باشد که طبق آمار، دارای درصد رضایت بالای کارآموزان بوده است. افراد شرکت‌کننده در این دوره اعلام کرده‌اند پس از اتمام طول دوره آموزش توانسته‌اند جذب بازار کار شده و درآمد بالایی را کسب کرده‌اند.


شرکت در دروه یادگیری تعمیرات لوازم خانگی را به تمام افرادی که علاقه‌مند به انجام دادن امور فنی هستند پیشنهاد می‌کنیم. افرادی که از سعی و خطا روی قطعات مکانیکی و برد الکترونیکی انواع لوازم خانگی لذت می‌برند و به دنبال کسب درآمد از یک راه مطمئن هستند می‌توانند در این کلاس شرکت کنند.


افراد جویای شغل فنی با درآمد استثنایی، افراد جویای شغل پاره‌وقت و حتی کسانی که به دنبال تغییر شغل هستند می‌توانند بدون داشتن هیچگونه پیش زمینه قبلی در این دوره نام‌نویسی کنند.


آموزشگاه تخصصی تعمیرات لوازم خانگی


شرکت‌کنندگان در دوره آموزشی تعمیر لوازم خانگی پس از اتمام دوره قادر خواهند بود ضمن آشنایی با انواع قطعات به کار رفته در مکانیک لوازم برقی ریز و درشت منزل، در مورد عملکرد آنها اطلاعات کسب کنند و ضمن تسلط بر عیوب و مشکلات متداول در آنها، هنگام مواجه با این موارد راه‌حل‌های تضمینی را برای تعمیر و تعویض قطعات به کار گیرند.


کارآموزان پس از شرکت در این کلاس می‌توانند یخچال و فریزرهای معمولی، یخچال ساید بای ساید، لباسشویی، ظرفشویی، مایکروویو، اتو، سشوار، جارو برقی، چرخ گوشت و غیره را به طور صفر تا صد باز و بست کرده و به رفع عیب‌های متداول که در هر یک از برندها رخ می‌دهد، بپردازند. همچنین تعمیرات برد لوازم خانگی را یاد خواهید گرفت. علاوه بر این دوره تخصصی “https://amoozeshbargh.com/course/electronic-board-repair/”>آموزش تعمیرات برد نیز در این آموزشگاه برگزار می‌شود که تعمیر و عیب‌یابی انواع بردهای مختلف را آموزش می‌دهد.


آموزشگاه تخصصی تعمیرات لوازم خانگی


برای دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای تعمیرات لوازم خانگی در وهله اول طول دوره آموزشی خود را تکمیل کنید. سپس با پر کردن فرم شرکت در آزمون فنی و حرفه‌ای تعمیرات لوازم خانگی خود را برای شرکت در آزمون حضوری آماده کنید. شما می‌توانید از نمونه سؤالات دوره‌های قبل استفاده نمایید. آزمون کتبی مدرک فنی و حرفه‌ای شامل سؤالات تستی می‌باشد که باید در مدت زمان اعلام شده به آنها پاسخ دهید.


در صورت پاسخ دادن صحیح به 50 درصد سؤال‌ها، شما می‌توانید وارد مرحله آزمون عملی شوید. در غیر این صورت لازم است مجدداً در امتحان کتبی شرکت کنید. برای پشت سر گذاشتن مرحله آزمون عملی باید حداقل نمره 70 از 100 را کسب کنید. پس از این مرحله شما می‌توانید گواهینامه معتبر و بین‌المللی فنی و حرفه‌ای تعمیر لوازم خانگی را از سایت رسمی فنی و حرفه‌ای استعلام گرفته و به صدور آن بپردازید.


شیوه ثبت‌ نام در دوره تعمیرات لوازم خانگی مجتمع آموزشی برق


برای ثبت نام در دوره تعمیر لوازم خانگی مجتمع آموزشی برق می‌توانید به صورت حضوری به آدرس تهران، خیابان لبافی‌نژاد، نرسیده به تقاطع دانشگاه، پلاک 113 مراجعه نمایید.


به علاوه امکان ثبت نام در دوره تعمیر لوازم خانگی از طریق سایت الکترونیکی به آدرس https://amoozeshbargh.com/ فراهم شده است. با مراجعه به سایت و تکمیل فرم ثبت نام، کارشناسان و مشاوران آموزشگاه کمتر از 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *