دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

اعلام محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی جاده ها در تعطیلات پیش رو

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در تعطیلات پیش‌رو را تشریح کرد و از احتمال یک‌طرفه شدن محورهای چالوس و هراز در روزهای آتی خبر داد.


سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور از امروز تا روز یکشنبه ۳۰ بهمن ماه گفت:‌ فعلا و تا اطلاع بعدی محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسدود است. با توجه به اینکه احتمالا این محور تا ساعات آینده بازگشایی شود، تمهیدات ترافیکی در نظر گرفته شده برای این محور نیز ذکر شده است، اما طبیعی است که در صورت انسداد محور چالوس و آزادراه تهران – کرج این محدودیت‌ها در این محورها اجرا نخواهد شد.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز؛ چهارشنبه تا ساعت شش صبح روز یکشنبه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است. البته تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.


وی درباره محدودیت‌های تردد برای خودروهای سواری نیز گفت: در محور چالوس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز های چهارشنبه، پنجشنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴  همان روز از میدان امیرکبیر کرج  و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.


به گفته شیرانی تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره محدودیت‌های تردد در محور هراز نیز گفـت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.


وی اضافه کرد:‌ این محدودیت‌ها با تشخیص فرمانده میدان و در صورت کاهش حجم تردد لغو خواهد شد.


شیرانی با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه سنگین به استثناء حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از یکسری از محورها ممنوع است، گفت: بر این اساس در محور چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت ممنوع است.


وی با بیان اینکه در محور هراز نیز تردد تمامی تریلرها کماکان ممنوع است، گفت:‌ همچنین تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه از محور هراز ممنوع است.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا ادامه داد:‌ در  محور تهران – فیروزکوه – قائمشهر نیز تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه ممنوع است. در محور آستارا – اردبیل و بالعکس نیز تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و شنبه ممنوع است.  


به گفته شیرانی در محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس نیز تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و شنبه ممنوع است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *