دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

شهرام وثوقی راد معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور

محمد شلتوکی







برچسب‌ها






با حکم رئیس دفتر رئیس جمهور؛


تهران- ایرنا- رئیس دفتر رئیس جمهور در حکمی شهرام وثوقی‌راد را به عنوان «معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور» منصوب کرد.


به گزارش حوزه دولت ایرنا، غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور در حکمی شهرام وثوقی‌راد را به عنوان «معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور» منصوب کرد.


رئیس دفتر رئیس جمهور در حکم انتصاب وثوقی‌راد تصریح کرده است: با عنایت به تعهد و تجربیات ارزشمند جناب‌عالی در عرصه ارتباطات و اطلاع‌رسانی، انتظار دارد با ایجاد هماهنگی، هم‌افزایی و استفاده از کلیه ظرفیت‌های رسانه‌ای در اطلاع‌رسانی مناسب و به هنگام و تصویرسازی شایسته و امیدآفرین از اقدامات بعمل آمده در حوزه ریاست جمهوری مجدانه بکوشید.


آیین تودیع و معارفه آقایان شهرام وثوقی‌راد و عباس هنرمند معاونین جدید و سابق ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور نیز پیش از ظهر امروز برگزار شد.


در این مراسم علاوه بر رئیس دفتر رئیس جمهور، جمعی از معاونین و مدیران دفتر رئیس جمهور، رئیس و دبیر شورای‌اطلاع‌رسانی دولت و معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی نیز حضور داشتند.


اسماعیلی همچنین در حکمی عباس هنرمند را به سمت مشاور رئیس دفتر رئیس جمهور منصوب کرد.


متن حکم اسماعیلی برای معاون جدید ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور به شرح زیر است:


بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب آقای شهرام وثوقی‌راد


با عنایت به تعهد و تجربیات ارزشمند جناب‌عالی در عرصه ارتباطات و اطلاع‌رسانی، به موجب این حکم به سمت «معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور» منصوب می‌شوید.


انتظار دارد با ایجاد هماهنگی، هم‌افزایی و استفاده از کلیه ظرفیت‌های رسانه‌ای در اطلاع‌رسانی مناسب و به هنگام و تصویرسازی شایسته و امیدآفرین از اقدامات بعمل آمده در حوزه ریاست جمهوری مجدانه بکوشید.


امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت‌محوری، روحیه انقلابی، مردم‌داری، پاکدستی و فسادستیزی، قانون‌مداری و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در انجام شایسته وظایف محوله موفق باشید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *