دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

مخبر زیرساخت های ایلام برای اربعین با کار جهادی فراهم شده است

ایلام – ایرنا – معاون اول رییس جمهور گفت: استاندار ایلام در حوزه زیرساخت های اربعین بسیار خوب کار کردند و با کار جهادی، اقدامات زیرساختی که بطور معمول حدود یک سال یا ۷ ماه به طول می انجامد را طی چندین هفته انجام دادند که لطف امام حسین (ع) است که این توفیق شامل حال ایشان شده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد مخبر روز شنبه در جریان بازدید از زیرساخت های پایانه مرزی مهران در جمع خبرنگاران افزود: اقدامات خوبی در حوزه زیر ساخت های اربعین طی چند ماه و چند هفته اخیر انجام شده است.


وی ادامه داد: دولت، همه تشکیلات و دستگاه های اجرایی موظف هستند همه امکانات خود برای هر چه بهتر برگزار شدن کنگره اربعین بکار گیرند.


معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: اربعین یک کار مردمی است و دولت نیز تسهیل‌گر است و باید تمامی ظرفیت های خود را در این راستا بکار گیرد.


مخبر با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده در مرز مهران گفت: مرز مهران سابقه طولانی تری نسبت به سایر مرزها دارد و از امکانات وسیع تری بهره مند است، اما پیشنهاد می شود زواری که به مرزهای خسروی و تمرچین و سایر مرزها نزدیکتر هستند همان مرزها را برای تردد انتخاب کنند.


وی با ابراز رضایت از اقدامات انجام شده در حوزه برق و آب در پایانه مرزی مهران نیز گفت: در حوزه تامین آب و برق پایانه نیز اقدامات خوبی انجام شده و تسهیلات و تمهیدات خوبی نیز برای رانندگان اتوبوس و سایر رانندگان در پایانه مهران اتخاذ شده است.


معاون اول رییس جمهور ادامه داد: با توجه به اینکه دو سال اربعین تعطیل بوده و انگیزه زوار برای زیارت بسیار زیاد است ما نیز وظیفه داریم بهترین خدمات و تسهیلات را برای این زوار فراهم کنیم.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>آیفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما “https://www.flytoday.ir/flight”>بلیط هواپیما