دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

مرتضوی ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بیمارستان در حال تکمیل بندرعباس

بندرعباس – ایرنا- معاون اجرایی رییس جمهور در بازدید از یکی از طرح های نیمه تمام حوزه درمان گفت که برای تکمیل طرح بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس نگران تامین اعتبار نباشند و ٢٠٠میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ در آینده نزدیک متناسب با پیشرفت کار و تقدیم صورت وضعیت پرداخت می شود.


به گزارش خبرنگار اعزامی حوزه دولت ایرنا، سید صولت مرتضوی در سفر یک روزه به استان هرمزگان و در حاشیه بازدید از بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس گفت: ما مشکل منابع نداریم و مصوبات پیش بینی شده و ماده ۵۶به آخر رسیده است و سایر منابع که قرار بود امسال پرداخت شود سازمان برنامه پرداخت می‌کند بنابراین نگران تامین اعتبار آن نباشید.


وی افزود: برای این طرح در سفر سال گذشته رییس جمهور به این استان ۵٠٠میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شد که در دو سال متوالی تا خرداد  سال آینده تامین و پرداخت شود.


معاون اجرایی رییس جمهور اضافه کرد: برای ١۴٠٠ از محل اعتبارات ١۵٠ میلیارد تومان از سازمان برنامه و بودجه تامین اعتبار و نقدی تخصیص داده شد و ٢٠٠میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ در آینده نزدیک متناسب با پیشرفت کار و تقدیم صورت وضعیت پرداخت می شود 
و ١۵٠ میلیارد دیگر هم تلاش داریم پرداخت کنیم.


قبل از سفر رییس دولت مردمی سیزدهم این طرح به دلیل تخصیص نیافتن اعتبار راکد بود تا اینکه بعد از سفر آیت الله رییسی به این استان در سال گذشته طرح نیمه تمام فعال شد. 


پیمانکار این طرح هم در حضور معاون اجرایی گفت که امسال ساختمان شماره یک ، سه و ساختمان های جنبی بیمارستان تکمیل می شود.


مرتضوی امروز به منظور نظارت میدانی و بررسی آخرین وضعیت پیشرفت و تحقق مصوبات سفر استانی آیت‌الله رئیسی و رفع موانع احتمالی و تسریع در روند اجرا به استان سفر کرده است 


وی برای پیگیری اجرای مصوبات تاکنون به هشت استان سمنان، بیرجندجنوبی، یزد، شیراز، اردبیل، قم، خوزستان، سیستان و بلوچستان سفر کرده و اینک هرمزگان مقصد نهمین سفر معاون اجرایی رییس جمهور است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *