دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

فساد خط قرمز آیت الله رئیسی است مدیران متخلف جایگاهی در دولت

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخورد با مدیران ناکارآمد اولویت مهم دولت سیزدهم است، گفت: عزم رییس جمهور در برخورد با مدیران ناکارآمد جدی است زیرا فساد خط قرمز دولت سیزدهم است.


مسلم صالحی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد عملکرد یکساله دولت با بیان اینکه گفتمان رئیس جمهور، عدالت و شایسته سالاری است،گفت: برخورد با مدیران ناکارآمد از اولویت مهم دولت سیزدهم است و آیت الله سید ابراهیم رییسی بارها بر این موضوع تاکید کرده و آن را از خطوط قرمز دولت شمرده است.


نماینده مردم اقلید با اشاره به اقدام یکی از مدیران زیر مجموعه نفت و گاز پارسیان در برخورد با مدیران ناکارآمد، تصریح کرد: برخورد قاطعانه و انقلابی با مدیران فاسد و نالایق یکی از شرکتهای زیرمجموعه این گروه رقم خورد که مدیر عامل با هوشیاری و بر اساس بررسی‌های دقیق عملکرد مدیران ، دستور پیگیری و برخورد با مدیرعامل،معاون مالی و مدیر پروژه شرکت مذکور را صادر نمود.


 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن تاکید عملی بر خطوط قرمز قانون و احیاء امر به معروف و نهی از منکر در ایام ماه محرم تصریح کرد: این اقدام نویدبخش روزهای روشن و توسعه پایدار در بزرگترین هلدینگ سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است و موجب دلگرمی و امیدواری خانواده بزرگ بازنشستگان نیروهای مسلح که به حق سهامداران و ذی نفعان اصلی این شرکتها هستند، می گردد.


 صالحی افزود:بدیهی است که دوام نظام  حکومت اسلامی و شکوفایی آن در گرو پیشگیری از فساد و مبارزه با آن است و این با تدبیر واقع بینانه، اجرای قاطعانه و افزایش امید و روحیّه ضدّ فساد در کشور امکان پذیر است.


 نماینده مردم اقلید تاکید کرد: اقدامات مدیران شجاع در مبارزه با فساد بدون ملاحظات سیاسی و جناحی، در هر پست و مقامی  باید به شکل قانونی انجام شود و  برای دفاع از بیت المال و حقوق مردم با قاطعیت دنبال شود مسلما  محیط سالم تر باعث جذب سرمایه گذاری و فعالیت های کسب و کار، آبادانی و توسعه کشور می شود و همه باید در این امر مهم سهیم باشیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *