دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

استانداران و روسای کمیته ملی ستاد اربعین برای کنترل اقدامات حضور



نگاهداری: راه اندازی کریدور شمال به جنوب زمینه ساز تقویت مناسبات ایران و روسیه است


تهران-ایرنا-رییس مرکز پژوهش های مجلس گفت: راه اندازی کریدور شمال به…


  • آیین‌نامه اجرایی قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور ابلاغ شد

    تهران – ایرنا – رییس ستاد اربعین گفت: استانداران و روسای کمیته ملی ستاد اربعین برای کنترل اقدامات حضور میدانی داشته باشند.


    به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، سید مجید میراحمدی در نشست ستاد اربعین که با حضور نصیف جاسم الخطابی استاندار کربلا در محل وزارت کشور برگزار شد، گفت: تاکید رییس جمهور در نخستین نشست ستاد اربعین این بود که به گزارشات کاغذی اکتفا نشود و همه موارد در میدان پیگیری شود و به معاون اول خود و رییس سازمان برنامه و بودجه دستور داد تا نیازهای ضروری ستاد اربعین به فوریت رفع شود.


    رییس ستاد اربعین ادامه داد: لذا استانداران و روسای کمیته‌ها از این به بعد باید در میدان حاضر شده و  همه امور به طور میدانی را کنترل کنند و مطمئن شوند تک تک اقدامامات انجام می‌شود.


    میراحمدی با تاکید بر رفع مشکل گرمازدگی خطاب به مسئولان بیان کرد: مسئولان همه موارد و حمل و نقل را مدنظر داشته باشند چون در دمای هوای ۵۰ درجه نمی‌توان این همه زائر را بدون امکانات نگه داشت. کادر بهداشت و درمان هم موارد بهداشتی را یه زائران آموزش دهند.


    وی خواستار آموزش بیشتر برای زائران شد و گفت: بسیاری از زائران تجربه اربعین پاییز و زمستان را دارند و اصلا در جریان اربعین گرم با دمای بالا نیستند.



  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *