دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

بررسی گزارش حادثه متروپل آبادان با حضور وزرای کشور و شهرسازی

تهران- ایرنا-بررسی گزارش کمیسیون عمران در مورد علت فروریزش ساختمان متروپل آبادان با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و رستم قاسمی وزیر راه و شهر سازی در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، نشست علنی امروز- سه شنبه ۲۵ مرداد ماه- مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف و با حضور  ۲۲۴ تن از نمایندگان آغاز شد.


در این نشست قرار است سوال مهدی عسگری نماینده کرج، اشتهارد و فردیس و تعدادی دیگر از نمایندگان از بهرام عین اللهی  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد بررسی قرار گیرد.     


 همچنین گزارش کمیسیون عمران در مورد فروریزش ساختمان متروپل آبادان در دستور کار امروز جلسه علنی خواهد بود و از احمد وحیدی وزیر کشور و رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و مشاور رئیس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی دعوت شده تا در این جلسه حضور یابند.   


گزارش نهایی کمیسیون صنایع و معادن در مورد تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت فولاد مبارکه اصفهان، گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مبنی برتصویب تقاضای تحقیق وتفحص ازعملکرد دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اجتماعی در مورد طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی از دیگر برنامه های امروز جلسه علنی خواهد بود.           


 همچنین نمایندگان در این نشست گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح اصلاح مواد (۷۰۵) تا (۷۱۱) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی ،گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح حمایت از مالکیت صنعتی (ثبت اختراعات، طرحهای صنعتی و علائم تجاری و گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران را در این نشست بررسی می کنند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *