دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

دروغگویی سران رژیم صهیونیستی

تهران – ایرنا – مقام های رژیم صهیونیستی این روزها به خاطر چهار نظامی اسیر صهیونیست در اختیار جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)و دروغ هایی که در خصوص آنها به صهیونیست ها اعلام کرده اند، بشدت مورد انتقاد افکار عمومی در فلسطین اشغالی و خارج از آن قرار گرفته اند.


گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس به تازگی اعلام کرده است که ۴اسیر صهیونیستی شامل«هدار گلدون»،«آبراهام منگستو»،«هشام السید» و«شائول آرون»را از تابستان ۲۰۱۴ و در جریان جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه به اسارت خود درآورده اند و رژیم صهیونیستی بر خلاف توافق انجام شده حاضر به مبادله این زندانیان با اسرای دربند فلسطینی در زندانی های این رژیم نیست.
تا پیش از این مقام های نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی بودند که حماس اسیر زنده ای از نظامیان صهیونیست در اختیار ندارد.
ابوعبیده سخنگوی گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس شامگاه یکشنبه گذشته و در هشتمین سالروز اسارت دو نظامی صهیونیست در غزه در جریان جنگ سال ۲۰۱۴ پیامی خطاب به اشغالگران منتشر کرد.
وی در این پیام اعلام کرد، در هشتمین سالروز نبرد «عصف الماکول» که طی آن گردان های قسام دو نظامی «اسرائیلی» را به اسارت گرفت، فرماندهان این گردان‌ها اجازه انتشار خبر بمباران مکانی در جریان نبرد «سیف القدس»در سال گذشته را دادند که منجر به شهادت یکی از مجاهدان «یگان سایه» و زخمی شدن ۳ مجاهد دیگر شد که وظیفه نگهبانی از نظامیان اسیر «اسرائیلی» را بر عهده داشتند.


انتشار پیام ابوعبیده در فلسطین اشغالی و به خصوص در بین صهیونیست ها و خانواده نظامیان اسیر چنین پیامی داشته است که نظامیان اسیر «اسرائیلی» بر خلاف ادعای مقام های رژیم صهیونیستی که می‌گویند کشته شده اند، زنده هستند.


«یوسی یوشوا» خبرنگار نظامی روزنامه «یدیعوت آحارونوت» در واکنش به بیانیه ابوعبیده اعلام کرد: اظهارات وی به ما این پیام را می‌دهد که رزمندگان حماس از اجساد مردگان محافظت نمی‌کنند.


با انتشار این پیام مقام های رژیم صهیونیستی که همواره تلاش کرده اند تا اقدامات و طرح های خود را بسیار آگاهانه و بر اساس اطلاعات و ارزیابی های جامع نشان دهند، اکنون از جهات مختلف بشدت تحت فشار افکار عمومی خود قرار دارند.


در اولین موضع گیری ها اکنون صهیونیست ها این سوال را مطرح می کنند که چگونه نظامیان صهیونیست محلی را بمباران کرده اند که در آن اسرای صهیونیست نگهداری می شدند؟


اولین پاسخ آنها به این سوال این است که طراحان اقدامات نظامی در فلسطین اشغالی اطلاعات و آگاهی درستی از اقدامات خود در ارتباط با فعالیت های گروه های مقاومت از جمله جنش حماس نداشته و در غیراین صورت از بمباران ساختمانی که محل نگهداری اسرای صهیونیست است، خودداری می کردند.


رژیم صهیونیستی پیش از این بارها اعلام کرده بود که هدار گولدن و شائول آرون دو نظامی اسیر صهیونیست در غزه کشته شده اند و گردان های قسام اجساد آن‌ها را در اختیار دارد اما اکنون با انتشار تصاویری از این نظامیان از سوی حماس ضعف اطلاعاتی صهیونیست ها بر همگان آشکار شده است.


فوزی برهوم سخنگوی حماس در این خصوص چند روز پیش تاکید کرد که سران رژیم صهیونیستی به “اسرائیلی‌ها” دروغ می‌گویند تا بر ضعف و ناتوانی خود در مدیریت پرونده مبادله اسرا سرپوش بگذارند.


دروغگویی سران رژیم صهیونیستی


وی تاکید کرد که گردان های قسام با این پیام، بار دیگر توپ را به زمین دشمن صهیونیستی انداختند تا به مسئولیت‌های خود عمل کرده و بهای امضای قرارداد مبادله اسرای دیگر را بپردازند.


گردان های شهید عزالدین قسام هم همزمان با انتشار این خبر، هشتگ‌هایی را با عنوان #حکومتکم_تکذب (دولت شما دروغ می‌گوید) #العصف_المأکول (جنگ غزه در سال ۲۰۱۴) و #سمح_بالنشر (اجازه انتشار داده شده) به آن اضافه کرد.


روزنامه«تایمز اسرائیل» هم اشراف اطلاعاتی مسئولان رژیم صهیونیستی را زیرسئوال بردونوشت:”ادعای گردان‌های قسام، در صورت صحت، دقت عمل ارتش اسرائیل را در تعیین اهداف نظامی زیر سئوال می‌برد”.


این روزنامه صهیونیست با اشاره به بیانیه گردان های قسام مبنی بر هدف قرار گرفتن ساختمان محل نگهداری نظامیان صهیونیست تاکید کرد:” ارتش اسرائیل یا نمی‌دانست که بقایای اجساد سربازانش در این محل نگهداری می‌شود، یا می‌دانست و با وجود اطلاع این حمله را انجام داد.”


این روزنامه، انتقادات همیشگی جهانی علیه حملات کور رژیم صهیونیستی در نوار غزه را که به شهادت غیرنظامیان می‌انجامد، یادآور شد و افزود: بیانیه گردان‌های قسام یادآور اقدامات ارتش اسرائیل در هدف قرار دادن ساختمان‌هایی است که فعالیت نظامی آشکاری در آنها انجام نمی‌شود.


از دیگر سو از نگاه صهیونیست های ساکن در سرزمین های اشغالی و خارج از آن مقام های رژیم صهیونیستی همواره از فرماندهان و مسئولان گروه های مقاومت در فلسطین اشغالی و حزب الله لبنان به خاطر عمل گرا بودن و عملی کردن تهدیدات خود می ترسند و تصمیمات آنان با ملاحظات خاص و در چارچوب چنین ترسی اتخاذ می شود.


پدر«هدار گولدن» یکی از نظامیان اسیر صهیونیست روز سه شنبه در گفت و گو با شبکه ۱۴ عبری رژیم صهیونیستی که از سوی مرکز اطلاع رسانی فلسطین نیز منتشر شد، تصریح کرد، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دروغ می گوید و سران این رژیم از جنبش حماس می ترسند.


دروغگویی سران رژیم صهیونیستی


این واکنش «سمحا گلدن» پدر هدار گولدن سه هفته پس از درخواست «لیا گولدن» مادر او در جریان سفر جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا به سرزمین‌های اشغالی برای ارائه راه حلی برای بازگرداندن اسیران صهیونیست مطرح می شود.

«سمحا گلدن» در این گفت و گو به توان مقاومت فلسطین اذعان کرد و گفت: حماس زندگی ما را در کنترل خود دارد. رهبران ما از حماس می ترسند. از همین رو است که در مقابل نوار غزه کوتاه می آیند؛ بدون اینکه نظامیان اسیر ما بازگردند.


در واقع باید گفت که این اظهارات پدر نظامی اسیر صهیونیست بیانگر جایگاه مسئولان گروه های مقاومت در منطقه در بین صهیونیست ها است که همواره مطالب و اظهارات آنان به خصوص سید حسن نصرالله دبیر کل جنبش حزب الله لبنان را به دقت پیگیری کرده و بر درست بودن آنها تاکید دارند.


در همین ارتباط اظهارات اخیر دبیرکل حزب الله لبنان درباره مناقشه دریایی بین لبنان و رژیم صهیونیستی و تهدید این جنبش به هدف گرفتن کشتی‌های استخراج گاز تل آویو در میدان نفتی کاریش به خاطر پیشینه موضع گیری های سید حسن نصرالله، صهیونیست‌ها را بشدت نگران کرده و با واکنش های کارشناسان صهیونیست مواجه شده است.


“ایال زیسر”، کارشناس امور سوریه و لبنان در دانشگاه تل‌آویو در گفت‌وگو با رادیو ۱۰۳FM  اسرائیل گفت: وقتی نصرالله می‌گوید کاری را انجام می‌دهد، آن را عملی خواهد کرد و تاریخ نشان می‌دهد که او این کار را انجام داده است.


وی گفت: از سال ۲۰۰۶ تا کنون این نخستین باری است که نصرالله اینگونه صحبت می کند و به همین دلیل معتقدم که اظهارات او باید جدی گرفته شود، چرا که لبنان و به ویژه نصرالله چیزی برای از دست دادن ندارند و به همین دلیل تهدیدها افزایش یافته است.


در چنین شرایطی باید گفت که مقام های رژیم صهیونیستی اکنون چاره ای جز اعتراف به ضعف اطلاعاتی خود در ارتباط با اسرای صهیونیست و تحرکات گروه های مقاومت، دروغگویی به صهیونیست ها و افکار عمومی، خطاهای محاسباتی برای بمباران مناطق مختلف بدون هدف و رصد اطلاعاتی دقیق نداشته و با توجه به بحران سیاسی که در ماه های اخیر با آن دست به گریبان هستند، کاملا در موضع ضعف قرار دارند.


در چنین شرایطی بهترین گزینه برای آنان قبول شرایط گروه های مقاومت در ارتباط با اجرای توافق برای تبادل اسرای فلسطینی با نظامیان صهیونیست دربند گروه های مقاومت است.


فوزی برهوم سخنگوی حماس هم در ارتباط با این موضوع روز گذشته تاکید کرد، گردان های قسام با پیام اخیر خود در ارتباط با اسرای صهیونیست بار دیگر توپ را به زمین دشمن صهیونیستی انداخت تا به مسئولیت‌های خود عمل کرده و بهای امضای قرارداد مبادله اسرای دیگر را بپردازد.


وی خاطرنشان کرد: سران رژیم صهیونیستی به اسرائیلی‌ها دروغ می‌گویند تا بر ضعف و ناتوانی خود در مدیریت پرونده مبادله اسرا سرپوش گذارد.


یک مقام حماس نیز تاکید کرد که قضیه مبادله اسرا در راس اولویت‌های این جنبش است و ما حاضر هستیم برای پیشبرد این پرونده، اطلاعاتی در رابطه با «هدار گولدن» و «شائول آرون» دو نظامی اسیر اسرائیلی ارائه دهد.


دروغگویی سران رژیم صهیونیستی



وی که نامش فاش نشده،افزود: حماس حاضر نیست این اطلاعات را مجانی در اختیار رژیم صهیونیستی قرار دهد، بلکه در قبال آن خواستار آزادی اسرای سالخورده و کودک، بانوان اسیر و همه اسرایی است که در جریان قرارداد مبادله «شالیت» آزاد شدند و دوباره به اسارت گرفته شدند.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>آیفون تصویری “https://mz724.ir/”>بلیط هواپیما موج زمزم “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم