دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

مرتضوی فعالان جهادگر با ابتکارات خود مشکلات کشور را حل می کنند



 رویکرد نوگرایی شکل جدیدتری از رفاه و آسایش را ارائه می‌دهد


تهران – ایرنا – استاندار خراسان شمالی با اشاره به برگزاری نمایشگاه…


  • اتمام نخستین دور سفرهای استانی تا ۲ هفته آینده/ گزارش مطلوبی از یک‌سالگی دولت ارائه می‌کنیم

    تهران – ایرنا- معاون اجرایی رییس جمهور اظهار امیدواری کرد، با روحیه جهادی فعالان جهادگر و با خلق ابتکارات آنها می‌توانیم بخش زیادی از مشکلات کشور را حل کنیم.


    به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، سید صولت مرتضوی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از آیین گشایش نخستین نمایشگاه و رویداد هم افزایی برای مدیریت ایران ۱۴۰۱ در جمع خبرنگاران گفت:  با همت جوانان مومن و انقلابی و فعالان در حوزه اقتصادی و اجتماعی این رویداد در مصلای تهران آغاز شد و جمع کثیری از فعالان این عرصه توانستند ٨٠٠ غرفه در این نمایشگاه برپا کنند.


    وی افزود: آنها توانستند ابتکارات خود را در حوزه مدیریت کشور نظیر عمرانی اجرایی، مباحث اجتماعی و تبلیغی به منصه ظهور برساند.  


    معاون اجرایی رییس جمهور گفت: بنده فکر می‌کنم این تجربه بسیار مفیدی است، به همت فعالان جهادگر امیدوارهستیم که این مجموعه و رخداد نقطه آغازی بر گره گشایی از مشکلات کشور باشد.


    مرتضوی گفت: با توجه به روحیه‌ای که فعالان جهادی دارندآ امیدواریم بتوانیم بخش زیادی از مشکلات کشور را به ویژه در بخش ترویج فرهنگ اجتماعی اعم از امر ازدواج آسان و ترویج اشتغالزایی و عمران و آبادی کشور حل کنیم.


    در ادامه معاون اجرایی رییس جمهور سپس در گردهمایی این رویداد حاضر شد و گفت: برای اداره جامعه به چند مقوله و عنصر نیاز داریم؛ یکی از این عناصر داشتن برنامه است که در جمهوری اسلامی ایران برنامه‌های سنواتی، برنامه پنج‌ساله و اسناد بالادستی تحولی داریم، برای اجرای این برنامه ها، نیازمند منابع انسانی و منابع مالی هستیم.


    وی افزود: اگر این سه موضوع در کنار همدیگر قرار بگیرند و در خدمت مدیریت تحول‌خواه و تحول‌آفرین باشند، گام‌های بلندی در راستای توسعه همه‌جانبه برداشته خواهد شد. در ایران تجریبات مفیدی داریم و به‌عنوان مثال، در ابتدای انقلاب حسب دستور امام راحل، سازمانی به‌نام جهاد سازندگی ایجاد شد که تحول شگرفی را در نقاط مختلف کشور ایجاد کرد.


    معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به آثار جنگ تحمیلی و دفاع مقدس در شهرها، گفت: در این صحنه با حضور و همافزایی مردم و جوانان، داغ پشیمانی را به دل دشمن جهانی خواهیم گذاشت.


    مرتضوی بیان کرد: رئیس‌جمهور محترم در مباحث خود مثال حاج قاسم سلیمانی را برای نمونه یک مدیریت مردمی و مبتکر مطرح می‌کنند؛ شهید سلیمانی که توانست بزرگ‌ترین دستاوردها را در طول تاریخ جنگ‌های نامنظم با کم‌ترین هزینه و مدیریت مناسب به‌دست آورد.


    وی اظهار داشت: مقوله مهم هم‌افزایی حلقه مفقوده در برخی مدیریت‌ها در کشور است و بخش‌های مردمی می‌توانند بخش اعظمی از مشکلات در حوزه عمران و آبادانی و مباحث اجتماعی حل کنند. 


    نخستین نمایشگاه و رویداد “هم‌افزایی برای مدیریت ایران ۱۴۰۱” به عنوان نخستین گام در مسیرِ رسیدن به دولت مردمی، روز یکشنبه با حضور معاون اول رییس جمهور در مصلای امام خمینی (ره) گشایش یافت.


    نمایشگاه و رویداد هم‌افزایی برای مدیریت ایران در نخستین دوره برگزاری خود قصد دارد تا حلقه وصلی میان مدیران کشور و شرکت‌ها، موسسات و گروه‌هایی باشد که دارای الگو، ایده و محصولی  برای حل چالش‌های اساسی ایران هستند. 


    این نمایشگاه حدود ٨٠٠ غرفه دارد که در زمینه های بهداشت و سلامت، محیط زیست، آموزش و مشاوره ، حکمرانی مردمی و سایر موارد فعال است که با همت بنیاد فرهنگی خاتم الااوصیا و دستیار ویژه مردمی سازی رییس جمهور برگزار شد.




  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *