دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

وحدت آفرینی و امیدبخشی هدف اصلی سفر به کردستان نظارت رییسی

تهران- ایرنا-نماینده مردم سقزو بانه در مجلس شورای اسلامی سفر رییس جمهور به استان کردستان را امید آفرین خواند و افزود: رییس جمهور برای محرومیت‌زدایی، کم‌کردن فاصله‌ها بین مردم و حاکمیت و افزایش اعتماد مردم به دولت شخصا به استان کردستان سفر کرد.


بهزاد رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به سفر رییس جمهور به شهرستان سقز در سفر استانی به کردستان اظهار داشت: شهرستان سقز با قدمتی چندهزار ساله همواره در سفرهای استانی رئیس جمهور و مقام معظم رهبری مورد توجه بوده است.


نماینده مردم سقز و بانه در مجلس با بیان اینکه خواسته‌های معقول مردم سقز در دولت‌های گذشته مغفول مانده بود، گفت: با گزارشی که در مورد مشکلات شهرستان سقز و بانه به رییس جمهور ارائه شد ایشان صلاح دیدند که در سفر استانی به کردستان، در جمع مردم شهرستان سقز نیز حضور یابند.


رحیمی سفر رییس جمهور به استان کردستان را امید آفرین خواند و افزود: حضور رئیس جمهور در راستانی محرومیت‌زدایی، کم‌کردن فاصله‌ها بین مردم و حاکمیت و افزایش اعتماد مردم به دولت بود.


وی ادامه داد: بسیاری از مشکلات مردم سقز ناشی از کمبود اعتبارات و بودجه است که با سفر رئیس جمهور و اختصاص بودجه‌های ویژه، جهشی در توسعه استان و شهرستان سقز ایجاد شد.


نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رییس جمهور به جای نشستن در مرکز، بر عملکرد مدیران نظارت میدانی دارد، خاطرنشان کرد:‌ نظارت شخص رئیس جمهور بر عملکرد مدیران و حضور ایشان در روز تعطیل در میان مردم موجب تلاش بیشتر مدیران برای حل مشکلات مردم خواهد شد.


رحیمی سفر رئیس جمهور به استان کردستان را گامی بلند در راستای وحدت مسلمانان و اقوام در کشور خواند و گفت: رئیس جمهور با علمای اهل سنت دیدار کرد و در نماز جمعه اهل سنت در سنندج شرکت کرد که این امر موجب وحدت میان اهل مسلمانان در استان می‌شود.



آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *