دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

تمجید رئیس دستگاه دیپلماسی از نمایش سی صد

تهران- ایرنا- وزیر امورخارجه کشورمان در فضای مجازی به تمجید از ادب دوستی ایرانیان و نمایش هنری ادبی برگزار شده در مجموعه سعد آباد تهران پرداخت.


به گزارش ایرنا، حسین امیرعبداللهیان پس از تماشای کنسرت نمایش سی‌صد با تمجید از این اثر فاخر در ایینستاگرام خود نوشت: «امشب فرصتی دست داد که در کنسرت نمایش سی‌صد، در محوطه زیبای سعد آباد، در جمع ایرانیان فرهنگ دوست و هنرمندان ارزشمند کشورمان حضور یابم.

هنر زیبای تئاتر و تلفیق هنرمندانه آن با موسیقی فاخر و اصیل ایرانی، بار دیگر به زیبایی تمام جلوه‌گری تاریخ ثروتمند این مرز و بوم را به نمایش گذاشت.


زیبایی این اثر هنرمندانه به ویژه با پردازش به فرهنگ اصیل ایرانی و گنجینه های شعر و ادب فارسی از حکیم فردوسی تا عطار نیشابوری و استقبال گسترده مردم فرهنگ دوست ایران، دلنواز و ارزشمند است.


تمجید رئیس دستگاه دیپلماسی از نمایش «سی‌صد»




از خوانندگان گرانقدر این اثر بویژه آقای رضا بهرام، آقایان پور ناظری، به کارگردانی آقای امیر جدیدی و تهیه کننده محترم جناب آقای حسین توتونچیان و همه هنرمندان ارزشمند این اثر فاخر، شامل خانم‌ها و آقایان پرتلاش و موفق تشکر و قدردانی می‌کنم. زنده باد ایران عزیز و پاینده باد زبان شیرین فارسی»


به گزارش ایرنا، کنسرت نمایش سی‌صد کاری از سهراب پورناظری به کارگردانی امیر جدیدی، آهنگ‌سازی تهمورس پورناظری، خوانندگی رضا بهرام، تهیه کنندگی محمد حسین توتونچیان و حضور تعدادی از ستارگان سینما و تلویزیون در کاخ سعد آباد اجرا می‌شود. در این اثر هنرمندانی چون جواد عزتی، مهران غفوریان، دلنیا آرام، ماهور الوند، منوچهر علیپور، عرفان ناصری، نیما سکوت و امیر جدیدی به‌عنوان بازیگر حضور دارند.


سی‌صد بر اساسِ نوشته از «ری بردبری» طراحی و تدوین شده است و به موضوع کتاب‌سوزی و نسل‌کشی مغول‌ها در نیشابور می‌پردازد. ایجاد کنش در بطن ذهنِ مخاطب در حفظِ زبان ملی ایرانیان به عنوان مرکزِ یک‌پارچگی سرزمین، و پیوند دوباره جوانان با موسیقی و شعر اصیل یکی دیگر از مهم‌ترین اهدافِ این پروژه است.


تمجید رئیس دستگاه دیپلماسی از نمایش «سی‌صد»




آی‌پی شما:


مرورگر شما:


آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *